E85

Turbo Busanistien oma foorumi. Turbolla pääsee ja lujaa :D
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Kellään kokemuksia E85sta turbo käytössä ?
Saa kertoa kavereidenkin kokemuksia, ehkä esso baari tarinoitakin. :turbobusa:
tetsa
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

en tiä ku yhen nopean e85 pyörän
10. Tommi Mattila, Hayabusa Gen1 Turbo E85, Joensuu 2012, Stalker, 362kmh (224.984mph)
koita jotain kautta kaivaa miehen yhteystiedot
Vittaniemi-hän sen on säätäny... siltäkin vois asiasta kysellä
SMR
Avatar
Tomppa
Viestit: 630
Liittynyt: 17 Maalis 2006, 13:11
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

kysy Airbugilta vinkkejä...
Siellä taitaa olla samanlaisia rojekteja työnalla.
SMR

Busanistit +200mph Club Finland
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ei Busasta mutta Turbo Saabilla ajelen E85:lla. Reippaasti enemmän vääntöä kun kestää ennakoita paremmin. :)



Edited By jarim on 1366652295
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Jep, Samia tarkoitus häiritä asian tiimoilta.
tetsa
Avatar
Nesmit
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Loka 2006, 13:06
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

Poikkesin tänään Tampereella BikeDoctorilla...
Siellä oli Gen1 mallin vehjes tällä kaavaa rakenteilla, melkomoisilla tehotavotteilla!
Tunnustaako kukaan omakseen :D
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

En tiedä Tampereen pyörästä mutta saiko Tetsa vastausta tähän E85 kysymykseen?
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Muutoshommat E85lle onnistuu Samilla. Oli ajokauden alku kiireitä kun soittelin, et olis tarkoitus palata asiaa kesän aikana.
Muuten tuntuu olevan melko vähissä kokemukset aiheesta.
tetsa
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Itselläkin on ollut muutos harkinnassa. Huhujen mukaan kylmäkäynnistys vaikeutuu selvästi, alkoholia menee öljyn sekaan, liottaa kaikki epäpuhtaudet mukaansa. Öljysihdin tukkeutuminen. Syövyttää alumiinia yms pitkäaikaisvaikutuksia.
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Nesmit kirjoitti:Poikkesin tänään Tampereella BikeDoctorilla...
Siellä oli Gen1 mallin vehjes tällä kaavaa rakenteilla, melkomoisilla tehotavotteilla!
Tunnustaako kukaan omakseen :D


Olikohan tää yksilö sama peli joka vittaniemel penkis vetäs 475hv. Bomberi sivuil näytti olevan käyrääkin.
tetsa
Vastaa Viestiin