BikeTech Suzuki ISC Controller
Mulla on toi pulikka jossain ja piti sillä säätö tehdä mutta tökkäsi silloin siihen että en saanut läppärungon letkuja irti ja ei löytynyt oikein sopivaa työkalua siihen ja jäi sitten odottamaan parempia aikoja. Nyt on taas kesä eikä kerkiä...
Mutta pitäisi olla varsin yksinkertainen eli käytetään pyörä sopivaan lämpötilaan ja pulikka kytkee isc:n pois päältä ja sitten säädetään.
Mutta pitäisi olla varsin yksinkertainen eli käytetään pyörä sopivaan lämpötilaan ja pulikka kytkee isc:n pois päältä ja sitten säädetään.
Kuskin penkin alla.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
no ku utelias olen...mitä se tuo lontoonkielinen selostus piti sisällään? tuo palikka tekee mitä/mitä pitäisi tehdä? tekee ihan käyttämällä pulikkaa paikallaan...?
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
Huonolla enlannintaidolla: Se pitää tyhjäkäyntisäätimen automaattisäädön paikallaan, jotta ruiskurunkojen balanssi saadaan säädettyä. Toiminta aktivoituu, kun moottorin oikea käyntilämpötila saavutetaan.Kekee kirjoitti:no ku utelias olen...mitä se tuo lontoonkielinen selostus piti sisällään? tuo palikka tekee mitä/mitä pitäisi tehdä? tekee ihan käyttämällä pulikkaa paikallaan...?
Ja sitten viisaammat voivat nöyryttää minua.
elikkäs son joku hienosäätöboksi joka jätetään paikalleen ?
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
hmmm...nää nykyaikaset ruiskuthan mittaa antureillasa ainaki kelkkahommissa nuo ilman lämpötilat jne ja tietää siitä vähä sääjellä...siitä miten ja kuinka paljon minulla ei ole hajua mutta joillaki merkeillä nuot toimii nii hyvin(huonosti) että menee tankillinen bensaa /100KM... jos saapi kyseenalaistaa/kysyä miksi alunpitäen tommosen hommasit? ku näisä vehkeissä kuiten jo itessäänki aikas paljo älyä nii mun mielestä turhaan. mutta toki olen valmis aina myöntämään olevani väärässä... ittelle vaan selvenny täsä ajan saatossa että markkinoilla on jos jonkinmoista purkkia jokka lupaa vaikka mitä mutta ei se mee aina niinku ostos teeveessä...kuten laitanpa magneetit pensaletkuun niin pensa tietää kääntyä oikeinpäin että palaa kunnolla. Tämä ei oikiastikkaan ole miteskään vittuiluna tarkotettu vaan ihan semmosena herätyksenä... nuita säätöpajoja on suomessa muutampia jokka saa mopon säätöihin eikä tartte kalikan kalikkaa itte ostaa...
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
Tekee mieli ite kokeilla, siksi hankin.
Ohjeen mukaan ruiskurunkojen säätöön tarvii SDS toolin ja se on hiukkasen vaikeempi hankkia. Jos homma menee persiilleen niin ei toi niin iso menetys ole.
Mulla oli aikaisemmin iso Bandiitti, ja siinä homma hoitui hienosti halvemmalla "Dealer mode switchillä". Sillä pystyy Bussissa nollaamaan kaasuasentosensorin muistin.
Ohjeen mukaan ruiskurunkojen säätöön tarvii SDS toolin ja se on hiukkasen vaikeempi hankkia. Jos homma menee persiilleen niin ei toi niin iso menetys ole.
Mulla oli aikaisemmin iso Bandiitti, ja siinä homma hoitui hienosti halvemmalla "Dealer mode switchillä". Sillä pystyy Bussissa nollaamaan kaasuasentosensorin muistin.
Gen2:ssa tosiaan tarttee tommosen palikan koska siinä on kahdet kaasuläpät; ne joita ohjataan kuskin kädellä ja toiset joita ohjaa ecu. Ja jotta nuo kuskin kädellä ohjattavat saisi synkronoitua täytyy ne ecun ohjaamat toisioläpät saada siksi aikaa pois käytöstä. Tuon palikan hinnalla ei taida huoltoliike tuota hommaa vielä tehdä eli sikäli omalle lompakolle homma on enemmän kuin kannattavaa. Sinällään kate tuossa palikassa lienee kyllä vähintäänkin kohdallaan, osia tuossa on ehkä 5e edestä.
Edited By jarim on 1369891460
Edited By jarim on 1369891460
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kerrohan vaikutuksista kunhan olet kokeillut.
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
Kyseessä on normaali huolto-ohjelmaan kuuluva toimenpide, harvemmin sillä mitään vaikutuksia haetaan jos ei synkat ole pahasti pielessä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport