Gen 2 lyhennetyt vaimentimet

Juttua eri putkistoista sekä teline/laukku yhdistelmistä busassa
wipu73
Viestit: 15
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 07:32
Paikkakunta: Kauhajoki

Viesti Kirjoittaja wipu73 »

Onko kukaan käynyt penkissä lyhennetyillä vaimentimilla ?
Avatar
MOOI
Viestit: 22
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 11:40

Viesti Kirjoittaja MOOI »

On mitattu. Vaikutus suunnilleen sama kuin ns. tehoputkilla. Heppoja pari lisää ja tasaisempi vääntö.

Mulla on jossakin mittaustulokset ennen ja jälkeen, mutta kun on muutto parhaillaan menossa niin ei tietenkään hajua missä ovat.
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

MOOI kirjoitti:On mitattu. Vaikutus suunnilleen sama kuin ns. tehoputkilla. Heppoja pari lisää ja tasaisempi vääntö.

Mulla on jossakin mittaustulokset ennen ja jälkeen, mutta kun on muutto parhaillaan menossa niin ei tietenkään hajua missä ovat.

jatko kysymys:
siis oliko pyörä tehdas-asetuksilla ja sitte penkitetty/ säädetty modi vaimentimille?
Vai: ecu-editoitu pyörä vakio vaimentimilla ja sitte modipöntöt?
eiköhän ihan vakio pyöräänkin tuu muutama heppa lisää pelkällä ecu-editoinnilla
SMR
wipu73
Viestit: 15
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 07:32
Paikkakunta: Kauhajoki

Viesti Kirjoittaja wipu73 »

Tärkeintä olisi ettei tehot ainakaan laske. Hieman paremmat äänet ja paljon parempi ulkonäkö :)
Vastaa Viestiin