En tiedä onko juurikaan eroja mutta eri osakoodeilla ovat:
Gen1: 21481-02F12 BOLT, SPRING SUPPORT ("torni"), 21482-02F12 BOLT, CLUTCH SPRING (pultti)
Gen2: 21481-24F31 BOLT, CLUTCH SPR ("torni"), 21482-24F30 BOLT, CLUTCH SPR (pultti)
Napsutus...kytkin ?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
jarim kirjoitti:En tiedä onko juurikaan eroja mutta eri osakoodeilla ovat:
Gen1: 21481-02F12 BOLT, SPRING SUPPORT ("torni"), 21482-02F12 BOLT, CLUTCH SPRING (pultti)
Gen2: 21481-24F31 BOLT, CLUTCH SPR ("torni"), 21482-24F30 BOLT, CLUTCH SPR (pultti)
"Tornithan" on erimittaset gen I ja II mallissa. Laitoin silloin aikoinaan Lock-uppia II:een (en kuivana) ja jäi irti painelevystä vaikka kuinka, piti vaihtaa ykkösen tornit, että alko pelittää. Kakkosessa siis pidemmät tornit. Senjälkeen oonkin vältelly kakkosta...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"