Napsutus...kytkin ?

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

En tiedä onko juurikaan eroja mutta eri osakoodeilla ovat:
Gen1: 21481-02F12 BOLT, SPRING SUPPORT ("torni"), 21482-02F12 BOLT, CLUTCH SPRING (pultti)
Gen2: 21481-24F31 BOLT, CLUTCH SPR ("torni"), 21482-24F30 BOLT, CLUTCH SPR (pultti)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

jarim kirjoitti:En tiedä onko juurikaan eroja mutta eri osakoodeilla ovat:
Gen1: 21481-02F12 BOLT, SPRING SUPPORT ("torni"), 21482-02F12 BOLT, CLUTCH SPRING (pultti)
Gen2: 21481-24F31 BOLT, CLUTCH SPR ("torni"), 21482-24F30 BOLT, CLUTCH SPR (pultti)

"Tornithan" on erimittaset gen I ja II mallissa. Laitoin silloin aikoinaan Lock-uppia II:een (en kuivana) ja jäi irti painelevystä vaikka kuinka, piti vaihtaa ykkösen tornit, että alko pelittää. Kakkosessa siis pidemmät tornit. Senjälkeen oonkin vältelly kakkosta... :oho:
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Hooki
Viestit: 8
Liittynyt: 12 Joulu 2012, 18:22
Paikkakunta: Pieksämäki

Viesti Kirjoittaja Hooki »

Eli on eroja! Kiitokset osanumeroista, pienenee tuo virheen mahollisuus kovasti noita tilatessa.. :)
Vastaa Viestiin