jarim kirjoitti:Anturi rikki, johto irti tai vetoakselin päästä puuttuu kruunu jota se anturi lukee. Tai voihan se mittariki olla sökö mutta epäilen noita edellisiä enemmän.
Sama setti Dösällekin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
PK-seudulla ketään joka osaisi auttaa asiassa? Merkkihuolto ei ihan innosta...
Ihmetyttää toi hetken toimiminen, sitten neulaa nykii hetken ja tippuu nollaan. Virrat päälle tilanteessa neula käy tapissa eli tuskin mittarivika (?).
Kellään moista anturia lainaksi? Jampan mainitsema liitin tankin alla ei liene anturilta tuleva vaan on jossain katteen takana piilossa? Sähkökaavion mukaan anturilta menee johdot suoraan mittarille, välissä joku maadoituspiste. Olisko maavika kun ekalla ajolla toimi sen kuutisen kilsaa + motarilla muutama lisää ja toisella sen 500 metriä? Kunhan löydän katteiden kätköistä oikean liittimen ja tarkastan liitospinnat...
Kumma miten säilytyksen aikana tällaista tapahtuu, kuitenkin melko tasalämpöisessä paikassa ollut, koko ajan plussan puolella & kuiva ilma. Outoa.
Lieneekö tollainen anturi hintava?
Edit; Orkkis osa 34990-35F00 (-000) ja hinta siinä satkun paikkeilla. En viittis uutta ostaa kokeiluun eli jos jollain moinen lainaan niin maksan vuokraa. Täytyy ny ensin katsoa vielä liitoskohdat.