Ostin tuossa hiljattain Busan 99-mallisen, jossa on micronin änkkärit laitettu ja dynojetin pc II (sarjaporttimalli). Mukaan tuli orkkisvaimentimet.
Pyörässä tuntuu olevan aika muhkeat soundit, ehkäpä joittenkin mielestä täällä päin jopa liiankin muhkeat. Naapurin susikoirakin yritti napata jalasta kiinni kun ajelin ohi :rasberry: ei tosin saanu kiinni. Tuli mieleeni, että jos laitan ne alkuperäiset paikalle, täytyykö pyörä säätää sen jälkeen? Entä jos se pc otetaan sieltä kokonaan pois? Miten se käytännössä tapahtuu ja mitä se vaatii?
Sitten vielä, että jos palautan pyörän orkkikseksi, niin sitten multa vois saada asevelihintaan ostaa nuo em. kamat.
Putket normaaliksi
Eiköhän tuo Powercommander II liene "plug 'n' play" mallia niinkuin uudemmatkin eli sen saa nätisti liittimet irroittamalla veks. Jos vakio ecuun ei ole koskettu niin sen jälkeenhän sen pitäisi olla käytännössä taas lähtöruudussa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mulla ei ole tietoa, että onko siihen vakioecuun koskettu. Toimiiko se siis siten, että toi powercommander tavallaan ohittaa ne alkuperäiset asetukset? Tää aihealue ei tosiaankaan ole mun vahvinta osaamista. Saisikohan jostain suomenkieliset ohjeet tuon laitteen toiminnasta?jarim kirjoitti:Eiköhän tuo Powercommander II liene "plug 'n' play" mallia niinkuin uudemmatkin eli sen saa nätisti liittimet irroittamalla veks. Jos vakio ecuun ei ole koskettu niin sen jälkeenhän sen pitäisi olla käytännössä taas lähtöruudussa.
PC johtoja seuraamalla päätyy tankin alle, missä on kaksi liitintä. PC:n liittimet irti ja pyörään jääneet liittimet kytketään toisiinsa(kuten ovat olleet alunperinkin). Avot- pyörä on sen osalta täysin vakio, ohjelmat yms virit. häipyvät PC:n mukana. Irroita vielä PC:n erillinen maajohto akun miinusnavasta ja pistä kapistus myyntiin putkien kera...
Ok. Homma tuli selväksi. Kiitoksia vaan kovasti, täytyy tässä joku sadepäivä ottaa hommaksi. Nyt ei oikeen kerkiiTaisto kirjoitti:PC johtoja seuraamalla päätyy tankin alle, missä on kaksi liitintä. PC:n liittimet irti ja pyörään jääneet liittimet kytketään toisiinsa(kuten ovat olleet alunperinkin). Avot- pyörä on sen osalta täysin vakio, ohjelmat yms virit. häipyvät PC:n mukana. Irroita vielä PC:n erillinen maajohto akun miinusnavasta ja pistä kapistus myyntiin putkien kera...