Kampiakseli - Runkolinjan
Initial 18Nm, Final: 32Nm. Noitako meinasit?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Oisko tosta apua
http://www.aperaceparts.com/tech/mbshaya.html
http://www.aperaceparts.com/tech/mbshaya.html
Mataka pyörään laitelin alakerran pultit tuon ohjeen mukaa (47,454NM)villeh kirjoitti:Kovempien pulttien momentti?
Onko kellään tietoa!?
lainatu apen sivuilta
"MBS1300GSX INSTALLATION INSTRUCTIONS
1. Clean out holes...If necessary use solvent and a small gun brush.
2. Set empty cases together to determine where studs go. Long studs are #s 2, 4, 6 per factory shop manual.
3. The long thread goes in the engine case.
4. Using two wrenches, lock two 3/8-24 nuts on the end of the stud. (Do not use nuts that came with stud kit.) Install studs in case and torque 8 ft. lbs. max.
5. Upon assembly, using locktite, an 11mm or 7/16 12-point socket, torque nuts to 32-35 ft. lbs. max. Consult factory manual for tightening sequence. Use all oem washers under nuts. Copper washers go on the four studs not covered by the oil pan.
WARNING - Overtightening main bearing studs may squeeze main bearing bores out of round."
ja kannen pulti/mutterit tuon ohjen mukaan (88,128NM)
lainatu apen sivuilta
"Hayabusa CS1300STN CYLINDER STUD INSTALLATION INSTRUCTIONS
1. Long threaded end must be installed in the case.
2. Note stock stud location before removing. There may be several different stud lengths.
3. After removal of stock studs (removal tool #SP-100 available from APE) thoroughly clean holes with solvent and blow out.
4. Use APE stud installation tool #08-151 or two 10x1.25mm nuts on the short end thread. Dip long thread in oil and install in the case. Torque to 12-15 ft. lbs. maximum.
5. Using APE CHN10125.10 head nuts, torque to 65 lbs.. "
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Aika kovia on momentit ollu, tais olla maximit mitä suositellaan. Huomioi runkolaakeripesän mahdollinen vääntyminen isolla momentilla.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Jep kovilta tuntuiva kun kiristelisnuggles kirjoitti:Aika kovia on momentit ollu, tais olla maximit mitä suositellaan. Huomioi runkolaakeripesän mahdollinen vääntyminen isolla momentilla.
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Vakiomomenttiin vedettiin runkolinja nuilla kovillakin. Enpä näe hyötyä kovemmista momenteista? Samaten kansi jätetty aina 60-65 tietymille, eipä ole kannentiivisteen kanssa ongelmia ollu vaikka paineita pytyssä on... 

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Samat momentit täälläkin, normi runko ja 65 kansi, 10mm vaarnoilla. Runkolinjassa kun laitettu isompaa pulttia niin silti normi momentti, kun se on tosi kelju saada ehjättyä jos muuttaa muotonsa, ja tuppaa tulemaan romua samalla.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc