Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
jouniri
Viestit: 888 Liittynyt: 15 Helmi 2011, 09:18
Viesti
Kirjoittaja jouniri » 13 Huhti 2013, 11:38
Fastard kirjoitti: 426hv/308Nm renkaalta. 1,4 bar
Fastard
Viestit: 309 Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja Fastard » 13 Huhti 2013, 20:16
gsxr kirjoitti: Fastard kirjoitti: 426hv/308Nm renkaalta. 1,4 bar
Kilpurikö?
20g?
Pakopaine?
Kilpuri kiihdytyspuolella. Mitsun td05-20g. Pakopaineista ei tietoa. Varmaan ihan ok, vielä ei ole porsinut vaikka useamman vuoden kyseisellä ahtimella ajanut. Tietenkin aina pientä hienosäätöä Käppyrä löytyy täältä https://www.facebook.com/SuperSpeedMotorsport?ref=hl
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
gsxr
Viestit: 458 Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41
Viesti
Kirjoittaja gsxr » 14 Huhti 2013, 02:39
Fastard kirjoitti: gsxr kirjoitti: Fastard kirjoitti: 426hv/308Nm renkaalta. 1,4 bar
Kilpurikö?
20g?
Pakopaine?
Kilpuri kiihdytyspuolella. Mitsun td05-20g. Pakopaineista ei tietoa. Varmaan ihan ok, vielä ei ole porsinut vaikka useamman vuoden kyseisellä ahtimella ajanut. Tietenkin aina pientä hienosäätöä
Käppyrä löytyy täältä
https://www.facebook.com/SuperSpeedMotorsport?ref=hl
Käyrähän haluaisi jatkua vielä kovasti ylöspäin, sietäisi varmaan enemmänkin painetta.
Voimaa on
Nesmit
Viestit: 881 Liittynyt: 20 Loka 2006, 13:06
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Nesmit » 28 Huhti 2013, 08:24
304.1Hv/266.2Nm renkaalta 0.95 bar :p
Edited By Nesmit on 1367126747
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Jukkis
Viestit: 2818 Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Jukkis » 28 Huhti 2013, 08:45
Nesmit kirjoitti: 304.1Hv/266.2Nm renkaalta 0.95 bar :p
Pitäskö alkaa taas jänskättään....
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
sorjonen
Viestit: 15 Liittynyt: 26 Kesä 2011, 11:31
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja sorjonen » 28 Huhti 2013, 10:25
Nesmit kirjoitti: 304.1Hv/266.2Nm renkaalta 0.95 bar :p
hyvät tehot! millä turbo satsilla,kenen penkissä? itelleki valmistumassa speedhouse turbo gen2 jännittää..ilman korokelevyä..
Nesmit
Viestit: 881 Liittynyt: 20 Loka 2006, 13:06
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Nesmit » 28 Huhti 2013, 11:03
Ei oo kenenkään valmis setti, tehot Vittaniemen penkissä...
TD05 mitsulla, isommalla bensapumpulla, vakio suuttimilla, korokelevyllä, mcx-välijäähyllä, lock-up kytkin ape:n keskiöllä, shifteri...
Vittaniemen käsialaa, ite säheltänyt jotain väliin...
Edited By Nesmit on 1367136821
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
snuggles
Viestit: 1751 Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja snuggles » 28 Huhti 2013, 11:10
Oliko suuttimet tapissa nytte ? Pitäis kait alkaa olemaan.
Nesmit
Viestit: 881 Liittynyt: 20 Loka 2006, 13:06
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Nesmit » 28 Huhti 2013, 11:13
snuggles kirjoitti: Oliko suuttimet tapissa nytte ? Pitäis kait alkaa olemaan.
Aikalailla...
Seuraava askel täytyy aina olla mielessä, niin seuraavaks isommat suuttimet ja pinnapulttien päivitys 12mm kokoon... Mut ei ny ihan heti?!
Edited By Nesmit on 1367161378
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Sotka
Viestit: 303 Liittynyt: 21 Helmi 2011, 12:01
Paikkakunta: Petroskoi ( Mäntsälä )
Viesti
Kirjoittaja Sotka » 28 Huhti 2013, 17:52
Nesmit kirjoitti: 304.1Hv/266.2Nm renkaalta 0.95 bar :p
Hanabensalla vai etanolilla?
Nesmit
Viestit: 881 Liittynyt: 20 Loka 2006, 13:06
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Nesmit » 28 Huhti 2013, 17:59
Ihan hanabensalla, tais olla jopa 98sia
On toi välijäähyn vaikutus melkomoinen, sinänsä siis "halpoja" heposia...
Edited By Nesmit on 1367161325
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
BussiJussi
Viestit: 1039 Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja BussiJussi » 28 Huhti 2013, 18:22
sorjonen kirjoitti: Nesmit kirjoitti: 304.1Hv/266.2Nm renkaalta 0.95 bar :p
hyvät tehot! millä turbo satsilla,kenen penkissä? itelleki valmistumassa speedhouse turbo gen2 jännittää..ilman korokelevyä..
Vakiomännillä? Ja vakio puristuksilla?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Nesmit
Viestit: 881 Liittynyt: 20 Loka 2006, 13:06
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Nesmit » 30 Huhti 2013, 21:35
Olikos sulla Jussi mikkä suuttimet Sawonvoimassa?
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
BussiJussi
Viestit: 1039 Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja BussiJussi » 30 Huhti 2013, 23:44
Nesmit kirjoitti: Olikos sulla Jussi mikkä suuttimet Sawonvoimassa?
Vakioilla meni sen 340hp/320Nm. 1,2bar Samilla. Suuttimet selällään. Ja metku/vesi ruutalla 50%50% 0,5mm suuttimella sekaan. Siihen loppu suuttimet, nykyäön JiiHoollaa isommat suuttimet kii... Raja tuli mun setillä tossa vastaan. Kuis sulla sytty, mulla loppu noilla 300hp tehoilla sytty, vaati ARC -2 boksin, että pääs pidemmälle?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"