![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kytkin luistaa
Hei! Ajoin äsken ihan hissukseen ja kun rupesin antaan kaasua rupesi kytkin vaan luistamaan??? Kokoajan paheni ja viimein kytkin ei ottanut enää ollenkaan? Mikähän siihen tuli? Oon ihan urpo tällä alalla!
Voiko kylmä ilma vaikuttaa? menikö siitä levyt vai mikä? Kytkin on kokoajan nyt päällä ei irrota ollenkaan.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pyörä sivujalalle, kate irti ja kytkinkoppa auki ja tutkimaan ettei vaan olisi jousien pultit irti.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Nuo kannattaa tietysti tarkastaa ensin. Mutta oire viittaa siihen, että kahvasylinterissä on paluureikä tukossa. Nestesäiliön kansi auki, nestettä pois sen verran että pienenpieni reikä säiliön pohjassa on nähtänissä. Voit rassata auki ihan ohuella neulalla, vaijerinsäikeellä tms. Toki nesteet kannattaa vaihtaa myös samalla.
Tuo kuulostaa hyvältä.. Vaihsoin tähän just uudet kahvat. Oisko sillä tieten asiaan mitään vaikutusta. Mitään rohinaa yms. Ei ole koskaan kuulunut kytkimestä. Eikös se pitäs pitää jotain ääntä jos pultit ois auennut? Huomena täytyy tutkia.Kujo kirjoitti:Nuo kannattaa tietysti tarkastaa ensin. Mutta oire viittaa siihen, että kahvasylinterissä on paluureikä tukossa. Nestesäiliön kansi auki, nestettä pois sen verran että pienenpieni reikä säiliön pohjassa on nähtänissä. Voit rassata auki ihan ohuella neulalla, vaijerinsäikeellä tms. Toki nesteet kannattaa vaihtaa myös samalla.
tää säiliö on siis se sarvessa oleva säiliö? Ihan pihallatommi80 kirjoitti:Tuo kuulostaa hyvältä.. Vaihsoin tähän just uudet kahvat. Oisko sillä tieten asiaan mitään vaikutusta. Mitään rohinaa yms. Ei ole koskaan kuulunut kytkimestä. Eikös se pitäs pitää jotain ääntä jos pultit ois auennut? Huomena täytyy tutkia.Kujo kirjoitti:Nuo kannattaa tietysti tarkastaa ensin. Mutta oire viittaa siihen, että kahvasylinterissä on paluureikä tukossa. Nestesäiliön kansi auki, nestettä pois sen verran että pienenpieni reikä säiliön pohjassa on nähtänissä. Voit rassata auki ihan ohuella neulalla, vaijerinsäikeellä tms. Toki nesteet kannattaa vaihtaa myös samalla.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Taisi tuo Kujon diagnoosi osua oikeaan. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Nyt on reiät putsattu kupista, nesteet pariin kertaan vaihdettu ja kytkin ilmattu yms. Ja aina toimii sen n.10km. Sitte alkaa oireileen uudestaan? eli kun annan hanaa oikein kunnolla niin rupee ottaan ja vähän luistaan ja sit .5000rpm jälkeen rupee ottaan normaalisti? Eli onko sieltä nyt levyt kulunu? Eli koppa auki ja tarkistaan..?jarim kirjoitti:Taisi tuo Kujon diagnoosi osua oikeaan.
Märkäkytkin eli levyt ui moottoriöljyssä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport