Oon täs miettiny tota madallusta ihan puhtaasti tuunaus,ulkonäkö kannalta. Lähinnä koostuisi tuuman holkeista eteen, ja säädettävät luut taakse, esim. Dragracelta. Sais vielä ennen kauden alkua vaikka paikoilleen.
Vielä askarruttaa muutama kysymys liittyen 2 päällä ajamiseen.
Jos Bussin laskee 2-3 cm alemmas, ni vissiin kannattaa kiriä jousituksen säätöjä heti alkuun?
Ja sitten kun on 2 päällä ajoon lähtö, niin täytyykö perän korkeutta nostaa, ja onko miten hankala rosessi, ku on ne säädettävät luut? Vissiin takapää huoltpukille, ja kiintoavaimilla säätelemään,vai miten?
Kiva ois madaltaa, mut askarruttaa toi 2 päällä ajaminen sitten.
Miten muut busanistit on asiaa hoidellu?
Edited By mikvee on 1363800251
Ajettavuus alustan muutoksilla - Madallus+swingin pidennys
ilmaiskarimikvee kirjoitti:Oon täs miettiny tota madallusta ihan puhtaasti tuunaus,ulkonäkö kannalta. Lähinnä koostuisi tuuman holkeista eteen, ja säädettävät luut taakse, esim. Dragracelta. Sais vielä ennen kauden alkua vaikka paikoilleen.
Vielä askarruttaa muutama kysymys liittyen 2 päällä ajamiseen.
Jos Bussin laskee 2-3 cm alemmas, ni vissiin kannattaa kiriä jousituksen säätöjä heti alkuun?
Ja sitten kun on 2 päällä ajoon lähtö, niin täytyykö perän korkeutta nostaa, ja onko miten hankala rosessi, ku on ne säädettävät luut? Vissiin takapää huoltpukille, ja kiintoavaimilla säätelemään,vai miten?
Kiva ois madaltaa, mut askarruttaa toi 2 päällä ajaminen sitten.
Miten muut busanistit on asiaa hoidellu?
Vielä kaipaisin lisää kokemuksia tähän madallukseen, ja 2 päällä ajoon.
Jousitusta varmaankin kireämmälle, mutta onko perä nostettava peruskorkeuteen 2 päällä ajaessa?
Miten helposti takarengas ottaa sinne muoveihin kiinni, jos on madallettu säädettävillä luilla vaikka 2-3 cm?
Kiikarissa on dragracelta ne tuuman holkit, ja dragracen säädettävät luut.
Hyvä jos tulis kokemuksia ja kommentteja tähän asiaan.
Jousitusta varmaankin kireämmälle, mutta onko perä nostettava peruskorkeuteen 2 päällä ajaessa?
Miten helposti takarengas ottaa sinne muoveihin kiinni, jos on madallettu säädettävillä luilla vaikka 2-3 cm?
Kiikarissa on dragracelta ne tuuman holkit, ja dragracen säädettävät luut.
Hyvä jos tulis kokemuksia ja kommentteja tähän asiaan.
No, nyt on alusta omaan silmään riittävän matalalla ja ajettavuuskin perstuntumalla toistaiseksi paras kaiken ruuvaamisen jälkeen. Titaanin aikaisemmassa viestissä mainitsema -20mm eteen ja taakse, osoittatui omalla kohdalla toimivaksi vaihtoehdoksi. Pyörä Gen1 vakiokilkkeet, keulassa holkit ja takana portaattomasti säädettävät luut.