kilpiteline gen1
Ite tein tommosen: ...KLOKS...
Tosin vaihdoin samalla undertailin johon toi passas... ...KUVA...
Tosin vaihdoin samalla undertailin johon toi passas... ...KUVA...
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
Tässä oma versio:
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/busa_sekalaiset/05032007018_G
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/busa_sekalaiset/05032007021_G
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/busa_sekalaiset/05032007018_G
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/busa_sekalaiset/05032007021_G
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vaikka tuolta: ...KLOKS...JMThure kirjoitti:mistäs tuommoinen undertaili?
Valmistaja: Powerbronze
...KUVA...
Vaatii alkuperäisen tailin leikkelemistä, mutta kun varaa tarpeeksi kaljaa ja aikaa niin sopii kyllä paikalleen
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
Marc kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia miten tuo kurakauhan leikkaaminen vaikuttaa mahdollisesti sivulaukkutelineiden käyttöön? Kyseessä SW Motechin tellingit.
--M--
...aiheuttaa sen, ettei välttämättä pysty sitä sivusarjat yhteen liittävää osaa käyttämhän. Tosin joku sano joskus, että ei sitä tarttekkaan, ellei sitten autobahnille mene kolmiasattaa vetämhän
Jos taas käyttää sitä yhistävää osaa, niin jäänee luultavasti kilven päälle ja siitähän virkavalta tykkää.
Minulla tuo on toteutetttu siten, että rälläköin sen väliosan päistä poikki ja hitsaus toisinpäin, näin se jää kilven taakse. Tosin riippuu tietysti siitä modista, miten sitten toteutat sen kuralapion leikkauksen ja kilven uuelleenasentamisen.
Laitan kuvan tuosta omasta "modista" jos jostain näppärästi löydän.
edit: yksi kuvatus kliks_tästä
toinen kuvatus kloks tästä
kolmas kuva klikskloks tästä
Siis se "takakeskikappale" on pätkitty siten, että kulmista poikki ja käännetty ikäänkuin väärinpäin ne irrotetut osat ja sitten hitsattu sopivaan kulmaan pikakiinnitystä varten. Osaava ammattilainen teki tuon hetkessä ja hänellä oli heti selevää, että noin minulle sen tekkee, kun käväsin kysäsemässä, että onnistuisiko.
EDIT2: ja jos noin tekkee, niin ehottomasti huomioitava, että ko. rauta ei sitten ajon aikana joustaessa monttujen tms kohilla hankaa takarengasta! Tätä en itte ees ajatellu, mutta tuo samainen hitsari senkin otti huomiihon, tai siitä mainitti. Meillä tosin onnistu noilla matkavarusteilla hyvin Norjan reissukin, vaikka painoa oli pyörässä paljon (siis emme rakkaani kans ole mithän hippiäisiä...), tosin esijännityksen väänsin takajousesta meleko tiukille.
edit3: ja syy, miksei käytetä takalaukkua, on se, että emme yksinkertasesti mahu matkustamhan sen kanssa...ko. kiinnityssysteemi ja gen1 ei ole meän kokosilla hyvä ratkaisu :laugh: Siksi takatelineelle kasattu vedenpitäviä pusseja, laukkuja yms.
Edited By toimeve on 1363531422
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Ok, kiitoksia sano.
Eikös toi kilpiongelma ole kierrettävissä sillä jos ruuvaa kilven irti modatusta undertailista ja laittaa kiinni siihen välikappaleeseen? Siinähän se kilpi on normaalitilanteessa kiinni, eikös? Oma pyörä on talviteloilla joten en pääse tarkistamaan. Tuota ruuvailua tulisi kumminkin max kerran kesässä kun kassit ei juuri sen useammin oo kiinni fillarissa.
--M--
Eikös toi kilpiongelma ole kierrettävissä sillä jos ruuvaa kilven irti modatusta undertailista ja laittaa kiinni siihen välikappaleeseen? Siinähän se kilpi on normaalitilanteessa kiinni, eikös? Oma pyörä on talviteloilla joten en pääse tarkistamaan. Tuota ruuvailua tulisi kumminkin max kerran kesässä kun kassit ei juuri sen useammin oo kiinni fillarissa.
--M--