Laatokan maisemat - mutkapätkä busalla kouvola-kitee-petrosk
Viipurin ohi kun pääsee niin siitä aukee baana ihan kunnollinen kaksikaistaa ja kolme neljä autoa rinnakkain. Aika ei tule pitkäksi (raj.90 km h) kun pysyy pois ohittajien edestä ja seuraa touhua liikenteessä.
Petroskoihin ei kannata yritellä busalla Värsilän kautta, ei nautiskelua vaan kuoppien väistelyä. Itse hakisin reitin muualta (Pietarista ?). Maassa ei mikään pelaa muttta kaikki järjestyy. Onnea matkaan
Petroskoihin ei kannata yritellä busalla Värsilän kautta, ei nautiskelua vaan kuoppien väistelyä. Itse hakisin reitin muualta (Pietarista ?). Maassa ei mikään pelaa muttta kaikki järjestyy. Onnea matkaan
Höh, miten niin muka täällä ei mikään pelaa? :phannu kirjoitti:Viipurin ohi kun pääsee niin siitä aukee baana ihan kunnollinen kaksikaistaa ja kolme neljä autoa rinnakkain. Aika ei tule pitkäksi (raj.90 km h) kun pysyy pois ohittajien edestä ja seuraa touhua liikenteessä.
Junat on aikataulussa ja.... niin ja
Tossa tuli sunnuntaina pyörähdettyä kattomassa pähkinäsaarta (pähkinäsaaren rauhansopimuksen allekirjoittamispaikka).
...YANDEX...
Kannattaa käyttää YANDEX:ia ennemmin mitä esim.Google-maps palvelua, löytyy paremmin Venäjän tiet...
Kyllähän tänne täytyy kesällä edes yksi työreissu tehdä pyörällä, kuoppia väistellen
Edited By Nesmit on 1359356750
...YANDEX...
Kannattaa käyttää YANDEX:ia ennemmin mitä esim.Google-maps palvelua, löytyy paremmin Venäjän tiet...
Kyllähän tänne täytyy kesällä edes yksi työreissu tehdä pyörällä, kuoppia väistellen
Edited By Nesmit on 1359356750
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
Ihan hyvä täällä on liikkua, eilenkään ei vituttanu paljon yhtään kun meni työpaikalta kämpille: ...TUUBI...
Elämäntie välillä Vsevolozhsk - Pietari
Edited By Nesmit on 1363079103
Edited By Nesmit on 1363079103
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
rautaa ku raatteentielläNesmit kirjoitti:Ihan hyvä täällä on liikkua, eilenkään ei vituttanu paljon yhtään kun meni työpaikalta kämpille: ...TUUBI...