Keulaputkien öljyistä
10W:t itellä sisällä. Pysyny jo useamman vuoden (kop kop).
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
10Nm Öhlinssin jouset ja simmimodia.
Ensiksi oli tietty vakio , tosisena tuo em. päivitys kalliilla öhlinssin 5w öljyllä, kolmantena joku halppis 15w ja nyt taas 5w keskihintaluokan synteettinen.
Pikkuisen ehkä herkempi 5w öljyllä jossa kyllä turha maksaa ylihintaa. 15w ei pysynyt sen kummemmin sisällä, alkaa vuotaa jossain vaiheessa kumminkin.
Ensiksi oli tietty vakio , tosisena tuo em. päivitys kalliilla öhlinssin 5w öljyllä, kolmantena joku halppis 15w ja nyt taas 5w keskihintaluokan synteettinen.
Pikkuisen ehkä herkempi 5w öljyllä jossa kyllä turha maksaa ylihintaa. 15w ei pysynyt sen kummemmin sisällä, alkaa vuotaa jossain vaiheessa kumminkin.
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Tossa vilkasin huoltokirjaa että 2009 hommasin nuo kultaset putket eBaysta kilometrilukemalla 95996km ja nakkasin sisälle Öhlinsin jouset kera Öhlinsin 10W öljyjen. Siellä ovat vieläki kilometrilukemassa 121275km.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kyllä se iskarin purkamisen vaatii mikäli ihan tyhjäksi haluat. Ja ei olisi kannattanut talvella kehua, toinen putki vuotaa nyt minulla.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport