Ekoteko kirjoitti:Tää empii, josko sitä uskaltais lähtee vaiko eikö..
Mitä pittää tehrä?
Peilit veke, ukko kyyryyn ja tuppi nurin.. Tarttis varmaa lyärä busa kärriin ja kurvata kotilolla tontille.
Antakaahan niitä vinkkejä, jos vaikka rohkaistuis.
Ei ensimmäisellä kertaa kannata mitään tavoitteita ottaa,naatiskelee vaan ja seuraavalla kertaa on sitten tavoite jota voi parannella. Jos tulosta syntyy niin se on sitten kiva lisä.
1. veto 292 km/h
piti ajella ihan rauhakseen n. 250km/h tavoitteena ja katella rataa, ei malttanut.
2. veto 286 km/h
5 vaihteella rajoittimelle ja hetki ihmettelyä mitä tapahtui
3. veto 299 km/h
sivutuuli hieman säikäytti
4. veto 303 km/h
päätin että en löysää kaasua vaikka tuuli painaisikin sivulle
Eka veto oli yllätys miten lähelle 300 meni. Tokavedolla tuli sählättyä vaihteiden kanssa. Kolmannella säikäytti miten paljon sivutuuli kääntää pyörää, ei siinäkään mitään kallistaa vain tuulta vasten. Neljäs veto sivutuuli hieman häiritsi ja lähtö oli hieman liian rauhallinen.
Pyörä vakio putkistoa, madallusta ja säätöä lukuunottamatta. Ajoasuna kangaspuku, nahkapuvulla kuulemma voisi mennä vielä hieman lujempaa.
Paljonko on muuten teoreettinen maksiminopeus kun kierrosrajoitinta muistaakseni siirretty 500 rpm ylöspäin?
Paitsi että tehokäyrä on jo reilusti laskeva ennen vakio rajoitintakin niin kierrosrajoittimen nostosta ei suuren suurta iloa ole. Madalletulla putkiviritteisellä Gen2:lla ajoin viime kesänä ensin 314 rajoittimeen, sen jälkeen rajoitinta hieman nostamalla 318. Tuo siis mailille.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Paitsi että tehokäyrä on jo reilusti laskeva ennen vakio rajoitintakin niin kierrosrajoittimen nostosta ei suuren suurta iloa ole.
...tästä justhin eilen tallilla jutelthin, kun meikäläisen tietotaidolla tietysti yritin viksusti laskurilla kotitehtäviä teheneenä päästä "loistamhan", että josko vähän nostettais kierrosrajaa, niin vauhti eiku kasvaa vaan...reilusti.
No, ammuthin meleko nopiasti maanpinnalle, ja rakentajan suulla toethin rauhallisesti, että ootelhan nyt ensin penkitystä, käppyröitä ja katelhan millä aluhhella on tehot/väännöt tapissa ja ratastus sitten osin sen perusthella sitten mietinthän.
Siitä(khän) mithän ymmärtäny. Mutta nyökyttelin viksun näkösenä
jarim kirjoitti:Paitsi että tehokäyrä on jo reilusti laskeva ennen vakio rajoitintakin niin kierrosrajoittimen nostosta ei suuren suurta iloa ole. Madalletulla putkiviritteisellä Gen2:lla ajoin viime kesänä ensin 314 rajoittimeen, sen jälkeen rajoitinta hieman nostamalla 318. Tuo siis mailille.
Mitä oot tämmösestä faktasta mieltä ?
"Last I heard Racheal Johnson on Shanes ZX14R went 206.528 mph in 1-mile and 212.898mph in 1.5-mile on a stock motor at Loring!"
Mahtaako niillä olla alamäkeä kun tommonen koppura vakiona suoraan kerhoon.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
snuggles kirjoitti:Ei oo V8-weekend tällä kertaa kun pvm vaihtunut.
Himos ny on kait suurin majoitusta tarjoava Jämsän seudulla.
Tähän pakko kommentoida: Tilaa ei välttis silti hirveesti ole, tällaisen vastauksen sain itse majoitusneuvonnasta:
"Hei!
Kyseisenä ajankohtana Himoksella järjestetään Iskelmäfestivaalit, www.iskelmahimos.fi
Kaikki himosalueen majoitus on loppuunmyyty, vapaana on paikkoja karavaanialueella 80 e / kpl
Mikäli olette tulossa festareille, myymme majoitusta myös Riihivuoresta Muuramesta, matkaa festareille tulee 40 km
Riihivuoresta järjestetään bussikuljetus."
jarim kirjoitti:Paitsi että tehokäyrä on jo reilusti laskeva ennen vakio rajoitintakin niin kierrosrajoittimen nostosta ei suuren suurta iloa ole. Madalletulla putkiviritteisellä Gen2:lla ajoin viime kesänä ensin 314 rajoittimeen, sen jälkeen rajoitinta hieman nostamalla 318. Tuo siis mailille.
Mitä oot tämmösestä faktasta mieltä ?
"Last I heard Racheal Johnson on Shanes ZX14R went 206.528 mph in 1-mile and 212.898mph in 1.5-mile on a stock motor at Loring!"
Mahtaako niillä olla alamäkeä kun tommonen koppura vakiona suoraan kerhoon.
Sopivat olosuhteet ja osaava kuski niin kait ton pitäs ton verran mennäki? Kuutiotilavuutta 1441 ja tuskin tehoissa hirveästi jää esim. minun keksinnölle jolla on about ton verran kanssa mailille menty vaparina. Onhan Marbusakin Gen2:lla ajanu liki samoihin.
*mape* kirjoitti:Onko kellään muita hyviä vinkkejä...
Jämsän ympäristössä voi olla tosihhanki vaikea saaha majotusta mistään ko. viikonloppuna, mutta jos taas Hallin kenttää miettii, niin yhtä lähellä on myös Mänttä-Vilppula ja sen majotuspaikat...alla tosin tuo Mataran B&B on Jämsänkoskella, mutta pari muuta Mäntässä. Suosittelen tsekkaamaan myös Mäntän ja Vilppulan tarjonnan vaikka googlettamalla:
Majotus tuntuu olevan tiukassa (myös noissa Veken mainitsemissa paikoissa- on kyselty), mutta tonne on viel aikaa, kyllä täs sit jotain keksitään :p
Tiedoksi vaan muillekkin....