Hayabusa ecueditor, suomenkieliset pikaohjeet

gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Joo no, aikaisempina kesinä oli hyvin pientä nypytystä pintakaasuajolla 60km/h nopeudessa vaikka seos oli kohdallaan. Muutin sytkää ja ongelma poistui vaikka vaihtokohta oli silloin 11%. Olen siis ollut itsekin siinä uskossa että sytkäsäädöt vaikuttavat myös iap kartalla.

Tuossa vielä linkki ja sieltä "Edit ignitionmaps":

http://ecuhacking.activeboard.com/t177250....uctions

Jos ei muuta niin viimeistään sitte testailla lisää kun pääsee ajamaan.
Hyvä että se harmaa alue selvisi. Yleensä tuon värinen meinaa että poissa käytöstä




Edited By gsxr on 1360590689
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

No kattos kun iteki pelailin viime kesänä saman asian kanssa ja olin kyllä huomaavinani vaikutusta? Mene ja tiedä sitte... :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Joke
Viestit: 145
Liittynyt: 03 Loka 2005, 17:20
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Joke »

:bulb: Voisiko seuraavanlainen toiminto olla mahdollinen ecueditorissa: Ulkoisella kytkimellä ohjattaisiin fuel size/injector setting arvoa? Ecueditorissa voitaisiin tallettaa nykyisen arvon lisäksi toinen arvo, joka olisi sitten valittavissa kytkimellä.
Tämä tuli mieleen,kun nyt pyörä on säädetty E85:lle ja
joskus voi tulla ajeltua alueella missä sitä ei vielä ole kaupan. Olis helpompi kääntää vain kytkintä ja tankata tavallista bensaa tankkiin. Kehitetäänkö Gen 1 editoria vielä?
208 whp / 168 Nm
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kaksi erillistä karttasettiähän sieltä löytyy jotka on vaikkapa kytkimellä valittavissa mutta IAP karttoja ei taida olla kuin yksi muistelen.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Joke
Viestit: 145
Liittynyt: 03 Loka 2005, 17:20
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Joke »

Jep, yksi IAP kartta, joka yhteinen noille TPS ja MS kartoille.
Tietysti commanderilla voisi kartanvalinta ongelman ratkaista, mutta jos sen saisi suoraan omaan ecuun, niin olishan se :respekt:
208 whp / 168 Nm
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Petrik ei kaiketi ole enää mukana kuvioissa ainakaan aktiivisesti joten voi olla että gen1 busalle ei paljoa kehitystä enää tule, ellei sitten joku toinen ota hommaa asiakseen. E85 valmius olisi kyllä mielenkiintoinen.
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

jarim kirjoitti:Ei minulla tietoa tuosta ollut, ainoastaan luulo. Jostain kai se sytkäarvot kuiten IAP alueellekin kaivaa.
Kummasta mallista 1 vai 2 on kyse,
Voisi koitta katsoa tolla olsilla mitä kaikkea muttuu kun ecu editorila
Tekee ko muutoksen
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Gen1
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

jarim kirjoitti:Gen1
Kuva

http://aijaa.com/zLwe40

IAP/TPS kartan vaihto kohta
%muutos nappula
mutta vaan kuvassa olevaa yhtä kohtaa

(toimiikohan kuva...)




Edited By jarim on 1360997666
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kysymys ennemminkin oli siitä mistä IAP alueen sytkäarvot kaivetaan?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

jarim kirjoitti:Kysymys ennemminkin oli siitä mistä IAP alueen sytkäarvot kaivetaan?
Juuri sitä tietoa kaipasin. Eli otetaanko ne iap:n sytkäarvot sieltä sytytyskartalta mihin on mahdollista tehdä muutoksia ecueditorissa.
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

gsxr kirjoitti:
jarim kirjoitti:Kysymys ennemminkin oli siitä mistä IAP alueen sytkäarvot kaivetaan?
Juuri sitä tietoa kaipasin. Eli otetaanko ne iap:n sytkäarvot sieltä sytytyskartalta mihin on mahdollista tehdä muutoksia ecueditorissa.
Hetimiten tulee mieleen konsti sen selvitämiseen,
Tekke siihen syttyskarttan selkeän muutokse ecueditorilla,
Ja mitta koneen käydessä IAP kartan aluella,
Joku ecueditoria kehitänyt osaa varmaan sen myös suoraan kertoa
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

No näin varmaan onnistuisi jos menisi penkissä käymään.

Edit, näkykös siinä ecueditorin näytössä myös reaaliaikainen sytytysennakko pyörää käytellessä?

Itselleni vastaten, näkyyhän siinä. Tuon avullahan saa testattua vaikuttaako muutokset iap alueella?




Edited By gsxr on 1361043222
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

gsxr kirjoitti:No näin varmaan onnistuisi jos menisi penkissä käymään.

Edit, näkykös siinä ecueditorin näytössä myös reaaliaikainen sytytysennakko pyörää käytellessä?

Itselleni vastaten, näkyyhän siinä. Tuon avullahan saa testattua vaikuttaako muutokset iap alueella?
Sillä sen tutkailun pitäis onnistua
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Minäpä kokeilen sitä kunhan saan pyörän muuten iskuun. Katsotaan miten käy.
Vastaa Viestiin