Täällä ei hirveesti oo juttuja reissunpäältä, joten aattelin tässä yövuoron ratoksi aloittaa uuden ketjun. Muutenkin tässä ollaan tässä työporukalla fiilistelty.
Eli, pyörille on varattu rekka kyyti Tre-Vicenza. Tähän päädyttiin sen takia, että kun osa porukasta on erivuorosta niin aikataulut olis ollut lähes mahdoton järjestää pitemmälle reissulle. Eli ajan säästämisestä kyse, kuitenkaan maisemista tinkimättä. Ja kun on perheellisistä kyse, ei voi koko kesää olla pois kotoa
Eli lähtijät ovat samasta työpaikasta, ja kulkineet: Hayabusat gen I ja II, XX, zzr-1400, Yamaha MT vai mikä nyt onkaan ja Bandit.
Kyyti pyörille maksaa 500¤ ja lennot "kotoa" Milanoon 170¤. Mutta eipä se laiva ja ajokaan olis ilmasia olleet. Ja nyt kun aamulla lähdetään kotoa, niin iltapäivällä ajetaan jo Italiassa Ja 5.6 ovat pyörät ja me Italiassa.
Tässä mopot lähdössä TT-Motorsporttiin huoltoon ja penkitykseen.
Tässä vaiheessa ei ole vielä mitään matkasuunnitelmaa tehty, eikä varmaan mitään sen tarkempaa tehdäkkään. Mutta n. reipas viikko ollaan reissussa. Ja alpeilla pitäis pyöriskellä.
Lisää rapsaa voin kirjoitella jos ja kun suunnitelmat etenevät, ja edes yhtä kiinnostaa.
Sen verran palaveerattu, että alustava suunnitelma on: Italia, Sveitsi, Itävalta, Tsekki, Puola, Liettua, Latvia ja Viro. Noin 9-10 päivää ollaan luultavasti reissussa.
Matka lähenee, ja toivottavasti kelit paranee että pääsis vähän ajeleen ennen reissuakin.
Uudet kengät ja kypärän (Shoei Neotec) ostin, joten kamppeet pitäis olla nyt kunnossa.
Tuossa alustava reitti suunnitelma, pisteessä B tarkoitus olla 1. ja 2. ja muut pisteet suunniteltuja yöpymispaikkoja. Mutta luultavasti suunnitelma elää :p
Tuossa alustava reitti suunnitelma, pisteessä B tarkoitus olla 1. ja 2. ja muut pisteet suunniteltuja yöpymispaikkoja. Mutta luultavasti suunnitelma elää :p
Ajakaa ihmeessä Gardajärven, vaikka länsi rantaa, ei tee suurta koukkausta ja maisemat on hulppeat. Tuolla Trenton ja Bolzanon läpi menevällä motarilla ei ole mitään kiinnostavaa.
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Avataan nyt vähän tätä matkailua tänne. Kokemus on osoittanut ettei turhan tiukkoja raameja kannata asettaa. Eikä muutenkaan varailla kovasti mitään etukäteen ym. Jottain pittää kyllä miettiä ja tässä yksi mahdollinen alkaen ens keskiviikosta..
Saattaa myöskin käydä niin että pari busaa löytyykin Tsekistä tai Kroatiasta ym..
Mielenkiintoinen reitti on Huhankollillakin, mutta Timban viestin mukaisesti vahvasti kannustan ajamaan Gardan länsireunan kautta, hörpätkää kaffeet vaikka Limonessa, on se näkemisen ja ajamisen arvoinen pikku heitto.
suuntaa-antavia reittejä, jotka elää kyllä mielihalujen ja / tai kelien mukaan. klik
Joo tarkoitus oli alunperin ajaa Gardan itäpuolta, mutta tämä nykyinen suunnitelma ajaa Bolzanoon, on vain suuntaa antava ja siihen vaikuttaa aikalailla se, mihin aikaan saa pyörän rekasta ulos. Krematorio ja suolakaisvos on tarkoitus käydä kattomassa.
Mistä Nesmitti varas tuon hetmannin, vai saiko respasta ok hinnan? Ärsyttävää kun joidenkin hotellien respasta varattuna huone voi olla tupalhintainen, kuin vaikka pihalta netistä varattuna.
Pyörien saanti viivästyi, joten suunnitelmat muuttuivat päivän mittaan. Tais olla 19:30 kun päästiin tien päälle. Joten ajettiin motaria cavaleseen. Hyvä hotelli löytyi. Keskinopeus oli aikatarkkaan 100, ja huiput 140. Sen lujempaa ei oikeen viittiny ajaa kamat päällä, ja kamerakin oli kiinni. Mailimittari. Nyt: passo stelvio
Valitettavasti ei oo faktaa kertoa tästä, koska tiemme katkesi jo etelämpänä ja italialaiset motoristit kertoivat myös passo stelvion olevan suljettu. Hetken pähkäiltyämme päätimme jättää selvittämättä oisko kuitenkin päässy melkoinen kehitysmaa tää italiakin on, "turisti" nähtävyyksissä ei englannin sanaa.