Hep! Mukana kuin peräpukama. Emäntä mahdollisesti mukana, mutta siitä ei vielä täyttä varmuutta ole. Nii ja rauhallinen mökki, kun meininki mullakin olla lauantaina ajamassa..
Mä ilmottaudun myös joukkoon iloiseen. Ja ei, en aio ajaa tässäkään miitissä lauantaina, vaan koitan päästä edes toka viimesenä liikkeelle sunnuntaina.
Jooo,lauantaina ajoreissulle pitää ehottomasti lähtä jos sellanen tulee. Eli rauhallista ja hiljaista ja absolutistien mökkiin mennään Tomppa73:sen kans , vai mitä Tomi?
ysi-ärrä kirjoitti:Jooo,lauantaina ajoreissulle pitää ehottomasti lähtä jos sellanen tulee. Eli rauhallista ja hiljaista ja absolutistien mökkiin mennään Tomppa73:sen kans , vai mitä Tomi?
Mä voisin mennä Joppen kans samaan mökkiin missä ei käytetä alkoholia ollenkaan.... ainoastaan Tramalia ja panacodia särkyyn, joten aamulla ajokunnossa
Edited By kajbusa on 1359464245
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
kajbusa kirjoitti:Mä voisin mennä Joppen kans samaan mökkiin missä ei käytetä alkoholia ollenkaan.... ainoastaan Tramalia ja panacodia särkyyn, joten aamulla ajokunnossa
Kai sitä sitte olis tultava jonkin Ranssiitin peräkontissa, siellä joudutaan Peekeen kans kuitenkin matkustamaan kotiin päin.
Ai nii ja kahtena eka yönä ei nukuta.