Joo Turun suunnalla ainakin jollei sitten ihan Turussakin. Vähän auki vielä mesta mutta töitä tehdään ja vähän pyritään tekemään erilainen miitti mihin on totuttu. Kaikkea muutahan pitää koittaa paitsi omaa mummoa ja kansantanhuja vai miten se meni.
Joo,sitähän vois samalla kun tuonne Turun suuntaa tulee miitti, niin käydä HAKEEN siltä yheltä sinisalon kusipäältä ne 250e jotka huijas multa putkikaupoilta,prkl! Lauantain miittiajelu vois olla tän jannun pihalle niin mä hoidan rahan haun
Pitäisiköhän sitä tulla itsekin ekaa kertaa miittinkiin kun osuu oikein omalle asuin seudulle... :p
Kormus, jos tarviit järjestely apua niin voin tulla mukaan auttamaan...
ysi-ärrä kirjoitti:Joo,sitähän vois samalla kun tuonne Turun suuntaa tulee miitti, niin käydä HAKEEN siltä yheltä sinisalon kusipäältä ne 250e jotka huijas multa putkikaupoilta,prkl! Lauantain miittiajelu vois olla tän jannun pihalle niin mä hoidan rahan haun
.. voipi tyyppi häipyä koko maasta jos kuulee et miitti on turus...
Viikonlopun aikana yritän käydä katsastamassa mahdolliset pitopaikat (3), jos ei tämä saatanan flunssa mua saa kaadettua sängyn pohjalle. Alkuviikosta kun paikka ja kustannukset on tiedossa voidaan alkaa ilmoittautumaan.
Kormus kirjoitti:Viikonlopun aikana yritän käydä katsastamassa mahdolliset pitopaikat (3), jos ei tämä saatanan flunssa mua saa kaadettua sängyn pohjalle. Alkuviikosta kun paikka ja kustannukset on tiedossa voidaan alkaa ilmoittautumaan.
Tänään käytiin Kormuksen kanssa katsastamassa yksi vaihtoehto, tarjouskin tuli jo, katsellaan...
Kormus katsastaa vkl vielä loput, alkuviikosta lisätietoa!!! :p
No niin. Paikat tuli kierrettyä ja katsastettua. Tosin talvella ei ihan todellista kuvaa niistä voi saada, mutta selvä voittaja kuitenkin löytyi. Eli pyörät suunnataan keväällä 24-26.5.2013 Rymättylän suuntaan. Ilmoitustopic avataan huomisen aikana.
Kormus kirjoitti:No niin. Paikat tuli kierrettyä ja katsastettua. Tosin talvella ei ihan todellista kuvaa niistä voi saada, mutta selvä voittaja kuitenkin löytyi. Eli pyörät suunnataan keväällä 24-26.5.2013 Rymättylän suuntaan. Ilmoitustopic avataan huomisen aikana.