säädettävät nokkapyörät

Turbo Busanistien oma foorumi. Turbolla pääsee ja lujaa :D
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Olis tarkoitus pyöräyttää imunokka paon tilalle. Onko tässä vaiheessa föönimopolle mitään hyötyä säädettävistä nokkapyöristä vai onko se vain hifistelyä? Jos jollain on kokemusta, mitkä säädöt? :apua:
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Täh, eikö todellakaan löydy tältä foorumilta tietoa????? :wtf:
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

tuolla jotain asteita

oma mielipiteeni: aina laitetaan säädettävät nokkapyörät jos nokkia vaihdetaan
SMR
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

joo ilman säädettäviä pyöriiä nokat menee alueelle 105/107 jos kannesta on plaanattu niin sitte voi mennä jopa 107/109. Molemmat ajoitukset pikku turb olle hyviä jos haluu että menee raikkaammin yläkiekoille. Isommilla turboilla 106/106 on suosittu lobe. Holeshotin mielestä ainakin.. Kokeilin tota ajoitusta Gt30 ahtimella ja toimi hyvin... Makukysymys sano.......
Vastaa Viestiin