:O mites on tuon uutukaisen kanssa,saan bussen 2-vkon päästä...pitäskös sitä alkaa heti uutuudeltaan säätää tai voimakomentajaa asentelemaan...lähinnä toi kirjoittelu nykimisestä kiinnostaa,edellisissä kun ei tuota ongelmaa ole ollut kun ovat olleet jo säädöissään.....
-"elämä on motoristin parasta aikaa"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
race kirjoitti::O mites on tuon uutukaisen kanssa,saan bussen 2-vkon päästä...pitäskös sitä alkaa heti uutuudeltaan säätää tai voimakomentajaa asentelemaan...lähinnä toi kirjoittelu nykimisestä kiinnostaa,edellisissä kun ei tuota ongelmaa ole ollut kun ovat olleet jo säädöissään.....
Kujolta löytyy apu, että alkaa OIKEESTI nykiä!!
:rasberry:
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Joo, ehdottomasti kannattaa laskea puristussuhdetta, ei nyki alakierroksilla, toimii kuin junan vessa. Parilla pako- ja imupuolen modilla taas saadaan ylärekisteri ruttujen laskusta huolimatta sille tasolle minne kuuluukin, eli siihen riskirajan alapuolelle.
race kirjoitti::O mites on tuon uutukaisen kanssa,saan bussen 2-vkon päästä...pitäskös sitä alkaa heti uutuudeltaan säätää tai voimakomentajaa asentelemaan...lähinnä toi kirjoittelu nykimisestä kiinnostaa,edellisissä kun ei tuota ongelmaa ole ollut kun ovat olleet jo säädöissään.....
Miten sun Race kävi sen nykimisen kanssa ? eli nykikö se uusi -06 heti alkuunsa ja säädätitkö sitä ? Minulla on nyt viikon ollut tuo -06 ja se on pintakaasulla melko nyppimistä. (menisikö vai eikö) kaikilla muilla alueilla pelaa kuin unelma. Kierrosluvulla tai vaihteella ei ole merkitystä vaan alle 90km/h nopeudella ja pintakaasulla. Pystyykö tuota ruiskua säätämään normaali merkkihuolto (Tampereella RM-Heino) vai täytyykö viedä erikoispajalle (täällä Tampereella esim.Bike-Doctor) Korjaantuuko homma pelkällä säädöllä siis....
...en ole "joutanut" käyttämään mutta kovasti ainakin kaikki tuon ruiskun säätämisen puolesta puhuvat..ja ainakin itse veisin tuonne bike-doctorin säätöön ennemmin....
-"elämä on motoristin parasta aikaa"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
race kirjoitti::O mites on tuon uutukaisen kanssa,saan bussen 2-vkon päästä...pitäskös sitä alkaa heti uutuudeltaan säätää tai voimakomentajaa asentelemaan...lähinnä toi kirjoittelu nykimisestä kiinnostaa,edellisissä kun ei tuota ongelmaa ole ollut kun ovat olleet jo säädöissään.....
Miten sun Race kävi sen nykimisen kanssa ? eli nykikö se uusi -06 heti alkuunsa ja säädätitkö sitä ? Minulla on nyt viikon ollut tuo -06 ja se on pintakaasulla melko nyppimistä. (menisikö vai eikö) kaikilla muilla alueilla pelaa kuin unelma. Kierrosluvulla tai vaihteella ei ole merkitystä vaan alle 90km/h nopeudella ja pintakaasulla. Pystyykö tuota ruiskua säätämään normaali merkkihuolto (Tampereella RM-Heino) vai täytyykö viedä erikoispajalle (täällä Tampereella esim.Bike-Doctor) Korjaantuuko homma pelkällä säädöllä siis....
Suosittelen Tohtoria ...tuon hienon voit vaikka unohtaa
Joo, samat ongelmat vaivasivat mullakin. Pari viikkoa sitten säädeltiin omaa boksia Kemi MC:n penkissä. <3000 rpm aluetta +4% rikkaammalle, loppui nykiminen! +3 % ei vielä poistanut nykimistä, mutta tuo 4 % auttoi, ainakin minun yksilöön.
On kuin ajaisi eri pyörällä kun ei nyi ollenkaan
suiza kirjoitti:Joo, samat ongelmat vaivasivat mullakin. Pari viikkoa sitten säädeltiin omaa boksia Kemi MC:n penkissä. <3000 rpm aluetta +4% rikkaammalle, loppui nykiminen! +3 % ei vielä poistanut nykimistä, mutta tuo 4 % auttoi, ainakin minun yksilöön.
On kuin ajaisi eri pyörällä kun ei nyi ollenkaan
Se on kumma kun eivät jo tehtaalla säädä Suomeenkin sopivaksi? Joka Suzukissa sama juttu.Kaverin V-Strom rykii ja toisen kaveri SV myös. Tuskin tuo nyt saastemääräyksiin tökkää? ???
Mulla -05 joka ensi leimattiin tossa vapun tienoolla.. No joka tapauksessa minkään näköistä nykimistä tms. ei ole esiintynyt eikä ylimääräisiä säätöjä ole minun tietämykseen huolloissa tehty. En tiedä onko sillä, että pyörä on harmaatuontia jotain väliä, tuskin kun ensi savut pöräytin siitä itse ulos..
suiza kirjoitti:Joo, samat ongelmat vaivasivat mullakin. Pari viikkoa sitten säädeltiin omaa boksia Kemi MC:n penkissä. <3000 rpm aluetta +4% rikkaammalle, loppui nykiminen! +3 % ei vielä poistanut nykimistä, mutta tuo 4 % auttoi, ainakin minun yksilöön.
On kuin ajaisi eri pyörällä kun ei nyi ollenkaan
Kiitos jätkät taas !!! Täytyy mennä säädättämään tuota omaa boxia. Ei se nykiminen yksin ajaessa niin häiritse, kun voi ajaa "vapaasti" mutta kun vaimo hyppää tarakalle niin täytyisi antaa tasaista kyytiä...you know niin.. ja olen samaa miettinyt, miksi näitä säätöjä ei voi tehdä jo ennen asiakkaalle pyörän luovutusta. Siinä moni pettyy kaupunkiajon "vaikeuteen" ja Suzukin maine kärsii turhaan. Toki tämä nypyttäminen ei vaivaa kavereita joilla on kaksi asentoa kaasussa. Laittelen tietoa kuinka säädättämisessä on käynyt ...... J.P
Säädätin Bike Doctorilla Tampereella nyt tuota omaa boxia <3000rp/m aluetta ja se auttoi pirusti. Sen lisäksi havaitsin että ketjut olivat hieman liian löysällä ja sitä kautta homma vielä kertaantui. Pienestä se on kiinni. Nyt vaan iski PC -ja pönttökuume herra tohtorin pidettyä myyntipuheen. Täytyy nyt saada mittariin muutama tuhat ensin, kun vermeitä ei kuulemma kannata sissäänajossa olevaan asentaa. Tämä koko nykimisjuttu johtuu kuulemma siitä että seos on liian laihalla päästönormien takia ? (muuten ei menisi Suzukit läpi) P.S Palvelu ja ammattitaito Bike Doctorilla on parasta mitä tällä alalla olen törmännyt. Kiitti vinkistä Jardze