Bensapumpun sopivuus
Ahtikselta kuultua että pumppu runkoineen kävisi mutta sähkötöitä joutuu tekemään koska johtosarjan liittimet on kait erilaiset.
Edited By jarim on 1281608768
Edited By jarim on 1281608768
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tässä kohtaa kiinnostaa miten noi liitellään.
Gen1 on neljä piuhaa ja gen2 kolme piuhaa ja muuten näyttää pumppu "surraavan" mutta bensamittari ei sano mitn.
Joten jos joku on tuon joskus tehny vois laittaa vaikka tietoa jakoon, ei sillä saa tuon toimimaan ja kiirushan ei ole, lumet maassa ja pakkasta.
Gen1 on neljä piuhaa ja gen2 kolme piuhaa ja muuten näyttää pumppu "surraavan" mutta bensamittari ei sano mitn.
Joten jos joku on tuon joskus tehny vois laittaa vaikka tietoa jakoon, ei sillä saa tuon toimimaan ja kiirushan ei ole, lumet maassa ja pakkasta.
TT:n Teemu mulle päivällä soittelikin varmaan justiin tästä aiheesta mutten sillon vielä osannu vastata. Nyt kun tutkin sähkökaavioita niin:
- Gen1 liittimessä pyörän puolella on Kelta-Musta + Musta-Valkonen (nämä mittarille) ja Kelta-Punainen ja Musta-Valkoinen (nämä pumpulle)
- Gen2:ssa pumppu ja mittari jakaa tuon maan eli pumpulle menee vain kolme johtoa
Toisin sanoen, pistä ne Musta-Valkoiset pyörän johtosarjasta yhteen, kytke ne Gen2 pumpun Musta-Valkoisiin johtoon, Kelta-Musta pumpun Puna-Mustaan ja Kelta-Punainen pumpun Kelta-Punaiseen. Tuolla reseptillä saattaapi toimia.
Edited By jarim on 1350486301
- Gen1 liittimessä pyörän puolella on Kelta-Musta + Musta-Valkonen (nämä mittarille) ja Kelta-Punainen ja Musta-Valkoinen (nämä pumpulle)
- Gen2:ssa pumppu ja mittari jakaa tuon maan eli pumpulle menee vain kolme johtoa
Toisin sanoen, pistä ne Musta-Valkoiset pyörän johtosarjasta yhteen, kytke ne Gen2 pumpun Musta-Valkoisiin johtoon, Kelta-Musta pumpun Puna-Mustaan ja Kelta-Punainen pumpun Kelta-Punaiseen. Tuolla reseptillä saattaapi toimia.
Edited By jarim on 1350486301
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kokeilin joitain visioita ja päädyin purkaan molemmat pumput ja kasaamaan vanhan pumpun runkoon, mutta olis se menny noita johtojakin "fiksaillen".jarim kirjoitti:TT:n Teemu mulle päivällä soittelikin varmaan justiin tästä aiheesta mutten sillon vielä osannu vastata. Nyt kun tutkin sähkökaavioita niin:
- Gen1 liittimessä pyörän puolella on Kelta-Musta + Musta-Valkonen (nämä mittarille) ja Kelta-Punainen ja Musta-Valkoinen (nämä pumpulle)
- Gen2:ssa pumppu ja mittari jakaa tuon maan eli pumpulle menee vain kolme johtoa
Toisin sanoen, pistä ne Musta-Valkoiset pyörän johtosarjasta yhteen, kytke ne Gen2 pumpun Musta-Valkoisiin johtoon, Kelta-Musta pumpun Puna-Mustaan ja Kelta-Punainen pumpun Kelta-Punaiseen. Tuolla reseptillä saattaapi toimia.
Ainakin käyntiin läks ja kiertää mutta testaileen ei viitti jäiselle tielle enään lähtee. Ja lunta sataa kokoajan lisää.