turbo - näin on
Heksa kirjoitti:Mitenkäs toi jäähdytys pelaa/riittää ??
aika pieneksi jäi "syyläri" ja öljynjäähdytyshän on kokonaan poistettu
Jos suomeen tulee viä -10/-11 kaltaisia kesiä
Moottorin jäähdytysnesteen osalta ei ainakaan ole mitään ongelmaa ja lämmöt pysyy normaalissa, vaikka vaparin tapaan kuumempina päivinä hitaassa ajossa flekti alkaa kyllä pian huutamaan. Flekti on myös käytössä, vaikka sen joutu toiselle puolelle siirtämään.
Öljynjäähdytyksen osalta eivät niitä jenkeissäkään käytä edes tehokkaammissa, sillä uskalsin sen jättää pois. Jos tilaa olisi paremmin, niin kyllä se varmasti olisi hyvä olla. Täytyy tulevan talven aikana selvitellä, jos pienemmän kennon saisi järjestettyä. Tietysti olis hyvä ensin laittaa öljynlämpöanturi ja seurailla vähän missä lämmöt huitelee, mutta se tavallaan unohtu..(--> pyörä jo seisonnassa ja kumi poltettu pois..)
Välijäähdytyksen tehokkuudesta en osaa vielä sanoa mittään, jos talven aikana saisi laitettua anturit kompuran jälkeen ja painekoteloon, niin sais vähän lisäinffoa. Tosin tuntui ihan mukavasti löytyvän potkua ykkösen ylipaineella, saattaa se jotain hyödyttääkin..
Ja Suomen kesät on menetetty
Edited By fooorumi on 1348900865
Hieno projekti kuvineen!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
Itellä on öljyn jäähdytys järkätty Laminovan vesi/öljy kennolla. Sen paikka on ylävesiletkussa lohkon kohdalla. Arikymmentä kilsaa motaria, siitä kaupungin läpi valomatelua... Perillä korkissa oleva mittari näyttää 80... Tuota Laminovaa suositan.
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04