KKK 2013/2014 - Eli Kiihkeä Kaasu Kekkonen projektitopic

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Moneen kertaan olen turboa kokeillut ja edelleen pidän vaparinossia monikäyttöisempänä. :;):
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

jarim kirjoitti:Moneen kertaan olen turboa kokeillut ja edelleen pidän vaparinossia monikäyttöisempänä. :;):
Minkälaisia turboja oot koittanu ja mikä fiilis niistä ?
Oon ajanu vaan yhtä, joten ei voi vielä mielipidettä muodostaa. Vääntöä on jossain kohtaa reilusti, mutta tehon tuotto on rajallisella kierrosalueella.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Käypä kokeile vaikkapa radalla...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

Ympyrärata onkin vissiin ainoa missä vapari vie selkeästi voiton turboahdetusta.
Hauskuuskerroin kadulla on turbolla selkeästi suurempi, ja tehontuotto tarvittaessa myös.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Totta. Mutta kun sitä ympyrärataakin kiinnostaa ajella ja persaukisena ei oikeaan ratavehkeeseen ole varaa. ???
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Niin ja asiaakin. Muutama tunti tallilla tuhlattu hinkaten lohkon tiivistepintoja puhtaaksi. Teemana olisi että josko tuo ensi kesänä olisi valuttelematta aina jostain öljyä. Vaihteistoon yhden siirtäjähaarukan vaihdoin kanssa ... tai oikeastaan se jäi puolitiehen kun se rauta joka ne tangot pitää paikoillaan on kiinnitetty lohkoon ristipääruuveilla ja ne oli vähä tiukassa. Sen verran sai kantoja muljattua ettei viihti noita enää takaisin pistää. Käyn Tullin Pultista huomenna vastaavat mutta kuusiokolokannalla. Jännä tuusata kun ei oikeestaan mihinkään ole kiire kun ei lumikaan ole vielä maassa. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Snowman
Viestit: 727
Liittynyt: 22 Loka 2007, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Ei muutaku äkkiä nippuun niin ehtii vielä hyvinkin ajella ennen lumia. :bike:
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Olikos ne ristipääruuvit tarkoituksella semmoset ja upotettu, kuusiokolot voi tulla liian korkeelle. Niihin yleensä tarttee iskumeisselin, normi korjaamovaruste busan tekniikkarempassa, kuten myös leka ja rautakanki.
Turbosta vielä, sanosinpa että jää jalkoihin vaparille myös kylänurkka-ajossa.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Veivit laakeroitu, välykset tarkastettu ja vedetty kampiakseliin momenttiin. :)

Uusia kuvia http://www.hiekkalaatikko.org/project_2013 2012-09-25... lähtien.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

snuggles kirjoitti:Turbosta vielä, sanosinpa että jää jalkoihin vaparille myös kylänurkka-ajossa.
Nyt varovasti ettei sorruta paskapuheeseen, tietty jos kylänurkka ajolla tarkoitetaan 60km/h kiihdyttelyjä. :vilkutus:

Isommissa nopeuksissa on aina jäänyt vähän epäselväksi että ajoiko se kilpakumppani edes täysillä. :rasberry:
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

jarim kirjoitti:Veivit laakeroitu, välykset tarkastettu ja vedetty kampiakseliin momenttiin. :)

Uusia kuvia http://www.hiekkalaatikko.org/project_2013 2012-09-25... lähtien.
Moottoriprojekteja on aina mielenkiintoinen seurata. Sullako paisarin nestepinta tippui vauhdikkaamman ajon aikana, mulla menee aivan toisinpäin eli pinta nousee reilusti max-merkin yläpuolelle kun oikein ahtaa, ei siis katoa neste pakoputken kautta.
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

gsxr kirjoitti:
snuggles kirjoitti:Turbosta vielä, sanosinpa että jää jalkoihin vaparille myös kylänurkka-ajossa.

Nyt varovasti ettei sorruta paskapuheeseen, tietty jos kylänurkka ajolla tarkoitetaan 60km/h kiihdyttelyjä. :vilkutus:

Isommissa nopeuksissa on aina jäänyt vähän epäselväksi että ajoiko se kilpakumppani edes täysillä. :rasberry:

Taajaman nopeusrajoitushan oli... ?
Enkä tarkoita vakiota vaan rakenneltua vaparia, eli vartilla alle 9,5s ja yli 250kmh, sekä maililla 200-220mph. Turboillahan nuo paukkuu niinku kättelyssä (?)
No, paskan jauhaminen jatkukoon muualla, tämä on asiatopikki.
http://www.nowbackitup.com/




Edited By snuggles on 1348663736
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Kyllä vaparit ehdottomasti nopeita ovat vartilla ja maililla. Maililla tehojen puolesta turbo on kyllä etulyöntiasemassa riippuen ahdinvalinnasta. Mutta ne loput 98% ajasta kun pyörää käytetään niin kyllähän turbon voimantunne ja käytännön suorituskyky on aivan eri ulottuvuuksissa.

Modet poistakoot nämä turhat höpinät jos tarpeelliseksi kokevat.




Edited By gsxr on 1348665562
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

En tiedä olisko se itse rakennettu turbo sitte parempi mutta kaikissa koeajamissani on joku muu asia sitten häirinny vaikka voimaa olisikin...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Jos senverran vielä takerrutaan tähän turbo-juttuun niin mikä siellä varsinaisesti on häirinnyt? Jatkuvaa ruuvaamista lukuunottamatta.
Vastaa Viestiin