SW Motec:n kiinnikkeet - tulipahan räpellettyä
Onkos Esabusalla tai muilla nyt kesän kokemusten jälkeen kehuja/haukkumisia tai muita kommentteja niista Sw-Motecin teline tsydeemeistä?Kovasti vaan kiinnostais k.o vermeet vaikka joskus oonkin uhonnut että mun pyörään ei sivulaukkuja tule.Nyt tarvii vissiin alkaa syömään sanojaan kun ens kesänä olis tarkoitus lähteä emännän kanssa Norjan turneelle ja tavaroitten kuljetuskapasiteettiä kaipais hivenen lisää.
Ei riemulla rajaa kun Busalla ajaa
aku kirjoitti:Onkos Esabusalla tai muilla nyt kesän kokemusten jälkeen kehuja/haukkumisia tai muita kommentteja niista Sw-Motecin teline tsydeemeistä?Kovasti vaan kiinnostais k.o vermeet vaikka joskus oonkin uhonnut että mun pyörään ei sivulaukkuja tule.Nyt tarvii vissiin alkaa syömään sanojaan kun ens kesänä olis tarkoitus lähteä emännän kanssa Norjan turneelle ja tavaroitten kuljetuskapasiteettiä kaipais hivenen lisää.
Eipä nuista ainakaan mulla ole ollu moittimisen aihetta, tosin ei autobaananopeuksia täysillä laukuilla ole ajettukaan. Kätevät ne ainakin on ja kun määränpäähän on matkannu niin telineet irti vaan ja busse on taas siron näköinen.
Mulla oli puoltoista kesää putkitelineet busassa ja onhan ne kömpelön näköset mutta varmaankin tukevammat ja niillä uskaltaisin kovempaakin ajaa kun näillä Sw-Motecin tsydeemeillä. Tosin putkitelineillä niihin täydet laukut lastattuna ainakin baanalla uskalsi ajaa jotain 240km/h.
Artsilla on kokemusta Sw-Motecin käyttäytymisestä kovemmissa nopeuksissa kun euroopassa kesällä kävivät.
Mulla saattaa jäädä nuo motecin telineet ylimääräisiksi talven aikana putkiston vaihdon myötä.
ex busat:
GSX1300RT K3 & GSX1300R K6
GSX1300RT K3 & GSX1300R K6
Onkos sulla Hape pelkät sivulaukkutelineet vai onko myös peräteline? Alustavasti aattelin hommata vaan pelkät sivutelineet muttei se perätelinekkään välttämättä ole poissuljettu vaihtoehto.Elikkäs saattaisin olla hyvinkin kiinnostunut niistä tsydeemeistä jos olet niistä luopumassa
Ei riemulla rajaa kun Busalla ajaa
aku kirjoitti:Onkos sulla Hape pelkät sivulaukkutelineet vai onko myös peräteline? Alustavasti aattelin hommata vaan pelkät sivutelineet muttei se perätelinekkään välttämättä ole poissuljettu vaihtoehto.Elikkäs saattaisin olla hyvinkin kiinnostunut niistä tsydeemeistä jos olet niistä luopumassa
Mulla on koko setti, mutta perätelinettä en ole käyttänyt edes paikallaan.
Katotaan vuoden alusta miten mulla käy nuitten tsydeemejen kanssa... Luulen että ne jää mulla ylimääräisiksi.
ex busat:
GSX1300RT K3 & GSX1300R K6
GSX1300RT K3 & GSX1300R K6
Oolrait....palaamme astialle.Hape kirjoitti:aku kirjoitti:Onkos sulla Hape pelkät sivulaukkutelineet vai onko myös peräteline? Alustavasti aattelin hommata vaan pelkät sivutelineet muttei se perätelinekkään välttämättä ole poissuljettu vaihtoehto.Elikkäs saattaisin olla hyvinkin kiinnostunut niistä tsydeemeistä jos olet niistä luopumassa
Mulla on koko setti, mutta perätelinettä en ole käyttänyt edes paikallaan.
Katotaan vuoden alusta miten mulla käy nuitten tsydeemejen kanssa... Luulen että ne jää mulla ylimääräisiksi.
Ei riemulla rajaa kun Busalla ajaa
Pakko kai pistää sormensa tähänkin soppaan. Kesän reissu sujui hyvin, 3*44 l Kappaa kulki kyydissä juurikin noilla SW-Motecheilla ja tulivat kaikki takaisinkin ehjinä. Mopo kävi kyljellään kerran, laukut olivat taatusti ylipainoisia ja paras spurtti oli mittarin mukaan 265 km/h. Kovin pitkään ei saatu haipakkaa päästellä, kotiloita oli niin paljon jaloissa.
Reissua en paljon ehtinyt suhailla, mutta olivat varsin kätevät kun tarvitsi tuota kuljetustilaa, kesäisin auto lähinnä pihakoriste. Minuutissa laukut kiinni ja/tai pois pyörää rumentamasta. Näillä Suomen vapaaehtoisnopeuksissa ei mitään ongelmia ja käytin enimmäkseen perälakua kuin koko settiä. Kerran sain perälaukun kiinnikettä kiristää, tuota edelti kyllä sarja reippaita siirtymiä.aku kirjoitti:Onkos Esabusalla tai muilla nyt kesän kokemusten jälkeen kehuja/haukkumisia tai muita kommentteja niista Sw-Motecin teline tsydeemeistä?Kovasti vaan kiinnostais k.o vermeet vaikka joskus oonkin uhonnut että mun pyörään ei sivulaukkuja tule.Nyt tarvii vissiin alkaa syömään sanojaan kun ens kesänä olis tarkoitus lähteä emännän kanssa Norjan turneelle ja tavaroitten kuljetuskapasiteettiä kaipais hivenen lisää.
Miinuspuolena oli havaittua jos on suurempi räpyläläinen takamatkustaja niin jalan lepuutus on koettu heikoksi täyssarjalla ajettaessa. (Poika kasvanut maata myöten).
Esa
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
kake kirjoitti:Mites, kun SWmotech Contour telineen mukana tulee kilpitelineeseen asennettavat vilkut. Onko ne jonkun lain mukaan asennettava, vai voiko pöristellä alkuperäisillä vinkkareilla?
Laissakin varmaan jotain mainitaan, mutta enimmäkseen se on turvallisuusseikka kun originaalit jää sinne laukkujen taa syvälle eikä sieltä näy sivulle ollenkaan.
Aika harva jaksaa jumpata vilkkujen kanssa kun useimmilla on telineet kiinni vain reissujen ajan.
Itse jätin vilkut omille paikoilleen. Tosiaan laukkujahan ei tule reissujen lisäksi muuten kuskattua mukana. Eikä ne vilkut hirveesti piiloon jää ja kuka niitä sivulta kattelee muutenkaan, kyllä ne taakse näyttää ihan tarpeeksi...ja siitä suunnastahan Busseja yleensä katsellaan
VFR 800 -02
K3 Hopea/Harmaa
ZZR 1400 -07
L2 Mu/Pu
K3 Hopea/Harmaa
ZZR 1400 -07
L2 Mu/Pu
Jep, laki varmaan sanoo jotain.kake kirjoitti:Mites, kun SWmotech Contour telineen mukana tulee kilpitelineeseen asennettavat vilkut. Onko ne jonkun lain mukaan asennettava, vai voiko pöristellä alkuperäisillä vinkkareilla?
Minulle on kaverit sanoneet että pääasia että taakse näkyy. Ei vielä ennen tätä kukaan ole tullut huomauttelemaan. Siihen asti mennään ihan pyörän omilla välkyillä.
Esa
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500