Laser-änkkärit
Itse hankin Laser Duo-tech vaimentimet ja ensituntumalta vaikuttavat erittäin hyviltä. Vaimentajat varustettu sisähuiluilla, jotka luonnollisesti poistin ennen pyörän käyttöönottoa. Huilut sikäli tarpeelliset, että mikäli jossain vaiheessa (vuonna 2008 alkaen) moottoripyörät tulee katsastaa kuin auton, toki vain kahden vuoden välein, niin ei muuta kun huilut kiinni ja konttorille. Saa helposti äänet sallittuihin lukemiin. Hinnaltaan Laserit olivat jonkin verran Yoshin ja Acran putkia edukkaampia.
Mikäs oli hinta?obelix kirjoitti:Itse hankin Laser Duo-tech vaimentimet ja ensituntumalta vaikuttavat erittäin hyviltä. Vaimentajat varustettu sisähuiluilla, jotka luonnollisesti poistin ennen pyörän käyttöönottoa. Huilut sikäli tarpeelliset, että mikäli jossain vaiheessa (vuonna 2008 alkaen) moottoripyörät tulee katsastaa kuin auton, toki vain kahden vuoden välein, niin ei muuta kun huilut kiinni ja konttorille. Saa helposti äänet sallittuihin lukemiin. Hinnaltaan Laserit olivat jonkin verran Yoshin ja Acran putkia edukkaampia.
Mulla edellisessä pyörässä Laserin kokoputkisto, todella kova ääninen putkisto mutta penkissä erittäin toimiva, ainut miinus tinnityksen lisäksi oli änkkärin kuluminen puhki kahdessa kaudessa, vaikka kyseessä hiilaripönttö ni sisäkalut päätti tulla jostakin syystä pihalle ja tarkista että pönttöjen päädyissä olevat niittaukset ovat kunnolliset.
Tosin mun säkää että mun kohdalle sattui maanantai pönttö, kavereillakin niitä ollut ja niillä kestänyt hyvin..
Tosin mun säkää että mun kohdalle sattui maanantai pönttö, kavereillakin niitä ollut ja niillä kestänyt hyvin..
obelix kirjoitti:Itse sain tingittyä pöntöt pyörän vaihdon yhteydessä kohtuu hintaan 600, mutta ovh taitaa olla jossain +750. Ite vaihdoin pyörää Motofocuksessa Forssassa, josta myös änkkärit. Uskon, että sielä aikas kilpailukykyiset hinnat, kannattaapi kysellä.
Kävit tietysti muutoskatsastaan nuo pöntöt, voitko kertoa kuinka se hoituu noiden vapaastihengittävien moottoreiden kohdalla?
EDIT: ärsyttävä typo väärässä paikassa.
Edited By Kujo on 1145483023