Bensaa pakosarjaan...
Elikkäs tässä pikku siidereissään tullut mietittyä sellaista kun pykältäessä isompaa vaihdetta niin ahdot laskee...
Shifteri vissiin korjaa asiaa...
Mutta onkos kellään kokemusta/tietoa autopuolelta tuttua keinoa syöttää bensaa pakosarjaan jolla saadaan pidettyä ahdot ylhäällä vaikka kierrokset laskee???
Jos ei muuta niin pauketta se saa ainakin aikaan
Shifteri vissiin korjaa asiaa...
Mutta onkos kellään kokemusta/tietoa autopuolelta tuttua keinoa syöttää bensaa pakosarjaan jolla saadaan pidettyä ahdot ylhäällä vaikka kierrokset laskee???
Jos ei muuta niin pauketta se saa ainakin aikaan
Elämä on ihmisen parasta aikaa
K4, K5, nykyisin K8
K4, K5, nykyisin K8
tomppa73 kirjoitti:Elikkäs tässä pikku siidereissään tullut mietittyä sellaista kun pykältäessä isompaa vaihdetta niin ahdot laskee...
Shifteri vissiin korjaa asiaa...
Mutta onkos kellään kokemusta/tietoa autopuolelta tuttua keinoa syöttää bensaa pakosarjaan jolla saadaan pidettyä ahdot ylhäällä vaikka kierrokset laskee???
Jos ei muuta niin pauketta se saa ainakin aikaan
kannattaa ainakin pitää niin avara putkisto että pauke menee ulospäin
eikä kohti pyttyjä kääntäen venttiilisäätöpalan pystyyn
SMR
Tuo on varmasti totta.Heksa kirjoitti:kannattaa ainakin pitää niin avara putkisto että pauke menee ulospäintomppa73 kirjoitti:Elikkäs tässä pikku siidereissään tullut mietittyä sellaista kun pykältäessä isompaa vaihdetta niin ahdot laskee...
Shifteri vissiin korjaa asiaa...
Mutta onkos kellään kokemusta/tietoa autopuolelta tuttua keinoa syöttää bensaa pakosarjaan jolla saadaan pidettyä ahdot ylhäällä vaikka kierrokset laskee???
Jos ei muuta niin pauketta se saa ainakin aikaan
eikä kohti pyttyjä kääntäen venttiilisäätöpalan pystyyn
Minulla Pro Boostin setissä putki pieninmillään turbon jälkeen 50mm, vaimennin mukaan lukien. Tuon luusis riittävän.
Mutta siis edelleen: autoissa tuo konsti pelaa, nyt vaan kiinnostais tietää onko pyörissä käytetty samaa konstia?
Elämä on ihmisen parasta aikaa
K4, K5, nykyisin K8
K4, K5, nykyisin K8
Sifteri on se terveellisempi konsti...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jostain kumman syystä tämän herran kommenttia ootinkin...jarim kirjoitti:Sifteri on se terveellisempi konsti...
Ja niihin olen oppinut luottamaan...
Eli käännetty kaavio ja shifteri... näillä lähetäään kokeileen!
Mutta mutta... silti antakaa tietoo jos joku on kokeillut mopossaan otsikon mukaista sydeemiä!
Elämä on ihmisen parasta aikaa
K4, K5, nykyisin K8
K4, K5, nykyisin K8
Ennen vanhaan ku ei ollu paukku-systeemejä ni välikaasullahan sama asia ajettiin..eikös se mopossakin toimisi? Tai miks kaasua yleensä ees pitää käyttää kiinni..pien lipaus kytkimellä ja isompaa pesään.Alaspäin sitte välikaasulla.Toki sifteri on nopeampi mutta oispahan ajaessa kuskilla tekemistäkin.
Paukutelua kokeillut(kohtuu helposti paukku muutakin...)
Pakku systeemin kanssa saa olla tarkan sen suhteen mihin suuntaan paukuu
Vanhassa i/ö konessa "hx35" 30cm/60mm putkenkanssa
Pari kertaa tuli paukku värään suuntaan...
Mukava kyllä siitä että painetta löyti vaikka paikkaltaan
Pakku systeemin kanssa saa olla tarkan sen suhteen mihin suuntaan paukuu
Vanhassa i/ö konessa "hx35" 30cm/60mm putkenkanssa
Pari kertaa tuli paukku värään suuntaan...
Mukava kyllä siitä että painetta löyti vaikka paikkaltaan
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili