Mihin takapumppu huoltoon?
Tuolla: http://www.motorservice.fi/ ainakin onnistui originelli takapampun huolto.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Pro-assistance, hyvin jyvällä iskarien sielun elämästä
http://www.yritysopas.com/sijainti/Kukkila/Pro_Assistance_Oy/
http://www.yritysopas.com/sijainti/Kukkila/Pro_Assistance_Oy/
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Talven projektiksi menee, ei se vielä mitenkään huonolta tunnu, vähän oon jousta ja vaimennuksia höllänny ittelleni sopivaksi kun oon busanistiksi lapsen kokoinen (vähä alle 80kg..). Mut monestihhan nuo hiipuu pikkuhiljaa, että muutoksen huomaa vasta kun pumppu on huollettu. Kisa aikoina rr hommissa ainakin öhlärissä huomasi eron, kun sen kerran kahteenvuoteen huollatti.
Uusi takavaimennin, mitta millainen?
Vanha keskusteluketju löytyi, mutta ei vastausta asiaan, joka askarruttaa.
Haynesin/Suzukin huoltokirjan mukaan takavaimennin on kestää pyörän iän. Tarvittava huolto on vain pesua ja tarkkailua.
Muutaman huoltoliikkeen kommenttien mukaan alkuperäistä vaimemenninta ei ole tehty avattavaksi, eli sisuskaluja ei pysty huoltamaan. Vaimennin on siis huoltovapaa, joka tarkoittaa, että se pitää vaihtaa uuteen aikanaan.
Kiinnostaisi vaihto uuteen (tai käytettyyn), jonka pysytyisi tarvittaessa huoltamaan. Lisätoiveena olisi myös jousen esijännityksen helppo säätö.
Nykyinen ajo on lähinnä matkailua. Välillä päällä on kaksi henkilöä ja matkakamppeet ja joskus taas yksin reppu selässä.
Busa on mallia -03 ja vaimennin on alkuperäinen. Etupään öljyt vaihdoin toissa vuonna ja silloin huomasin kuinka tiet muuttui tasaisemmiksi huollon jälkeen.
Onko jollakin kokemusta tai ehdotusta millainen vaimennin kannattaisi vaihtaa alkuperäisen tilalle?
Crossipyöriin on saatavissa käteviä säätövermeitä jousen säätöä varten ¸http://www.xtrig.com/. Tällainen riittäisi minullekkin. Mistä tällaisen löytäisi Busaan?
Vanha keskusteluketju löytyi, mutta ei vastausta asiaan, joka askarruttaa.
Haynesin/Suzukin huoltokirjan mukaan takavaimennin on kestää pyörän iän. Tarvittava huolto on vain pesua ja tarkkailua.
Muutaman huoltoliikkeen kommenttien mukaan alkuperäistä vaimemenninta ei ole tehty avattavaksi, eli sisuskaluja ei pysty huoltamaan. Vaimennin on siis huoltovapaa, joka tarkoittaa, että se pitää vaihtaa uuteen aikanaan.
Kiinnostaisi vaihto uuteen (tai käytettyyn), jonka pysytyisi tarvittaessa huoltamaan. Lisätoiveena olisi myös jousen esijännityksen helppo säätö.
Nykyinen ajo on lähinnä matkailua. Välillä päällä on kaksi henkilöä ja matkakamppeet ja joskus taas yksin reppu selässä.
Busa on mallia -03 ja vaimennin on alkuperäinen. Etupään öljyt vaihdoin toissa vuonna ja silloin huomasin kuinka tiet muuttui tasaisemmiksi huollon jälkeen.
Onko jollakin kokemusta tai ehdotusta millainen vaimennin kannattaisi vaihtaa alkuperäisen tilalle?
Crossipyöriin on saatavissa käteviä säätövermeitä jousen säätöä varten ¸http://www.xtrig.com/. Tällainen riittäisi minullekkin. Mistä tällaisen löytäisi Busaan?
Tuota noin. Itselläkin saman ikäinen, 03 vuotunen ja alkoi viime syksynä hypyttää perää ja heitoissa keinumaan. Otin sitten ajokauden päätteeksi takaiskarin irti ja hieman tutkiskelin mitäpä tuolle vois tehdä.
ns. lisäsäiliön peltilommin kun sai avattua niin sen alta paljastui venttiili, jolla kaasut saa täytettyä. ja saatiin purettua pumppu. Omastani olivat kaasut karanneet. Öljy oli suht hyvän näköistä. Huolto-ohje ei tosin kerro mitä öljyä tuolla on, joten tilalle laitettiin hyvällä "arvauksella" suzukin L01 öljyä vastaavaa litkua. ja juu. katottiin öljystä vähän muutakin kun SAE luokitus.. sit kaasut perään ja homma bueno. eiköhän tuo ens kesälle parempi oo
ns. lisäsäiliön peltilommin kun sai avattua niin sen alta paljastui venttiili, jolla kaasut saa täytettyä. ja saatiin purettua pumppu. Omastani olivat kaasut karanneet. Öljy oli suht hyvän näköistä. Huolto-ohje ei tosin kerro mitä öljyä tuolla on, joten tilalle laitettiin hyvällä "arvauksella" suzukin L01 öljyä vastaavaa litkua. ja juu. katottiin öljystä vähän muutakin kun SAE luokitus.. sit kaasut perään ja homma bueno. eiköhän tuo ens kesälle parempi oo
On huollettavissa joo, niinkuin tässä edellä mainittu. Niihin saa venttiilikittiäkin sisälle millä vaimennuksia muutettua. Iskaripajat pitäs osata tuommoisen remontin, sekä typen täytön. Tahi sitte joku muu tilalle, Öhlins tms, jos kerran säätöä oli tarves.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Pariin pääkaupunkiseudulla olevaan iskarihuoltopajaan soitin ja vastaukseksi sain: 1. Ei ole huollettavissa, ei pysty avaamaan eikä ole osia saatavissa. 2. Stefan vaihdon ja putsauksen pystyy tekemään. Ei muuta.
Nyt pitäisi sitten vain löytää paja, joka olisi pystyisi noihin hommiin.
Öhlins tms. tilalle olisi varmaan hyvä ratkaisu. Öhlins, jonka esijännitys olisi säädettävissä taitaa maksaa n. 1400¤. Se on vähän liikaa tässä vaiheessa. Käytetty Öhlinskin kelpaisi, jos sellaisen pystyy huollattamaan.
Nyt pitäisi sitten vain löytää paja, joka olisi pystyisi noihin hommiin.
Öhlins tms. tilalle olisi varmaan hyvä ratkaisu. Öhlins, jonka esijännitys olisi säädettävissä taitaa maksaa n. 1400¤. Se on vähän liikaa tässä vaiheessa. Käytetty Öhlinskin kelpaisi, jos sellaisen pystyy huollattamaan.
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...suosittelen. Pystyy.Hayapari kirjoitti:Käytetty Öhlinskin kelpaisi, jos sellaisen pystyy huollattamaan.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-