kumma juttu kun mulla nyt 220km tripissä ja tankki lähes tyhjä. Ajo ollut lähes matka ajoa ja vielä hidasta sellasta 80-110km/h. tuntuu juovan aika lailla tämä yksilö vaikka täysin vakio vielä
turboJR kirjoitti:kumma juttu kun mulla nyt 220km tripissä ja tankki lähes tyhjä. Ajo ollut lähes matka ajoa ja vielä hidasta sellasta 80-110km/h. tuntuu juovan aika lailla tämä yksilö vaikka täysin vakio vielä
Juo kyllä paljon, mulla viimeiset ajelut kans noilla nopeuksilla muutaman asteen lämpötilassa, kulutus about 5,5 seka-ajossa..
Samoin kulutus n.5.5 l/100km. Tankkivalo syttyy aika aikaisin, jos heti tankkaa niin ei mene kuin n.16l! Syttyy noin 300 kilsan jälkeen tankkauksesta. Edellinen pyörä(Ducati monster 750) oli kyllä vielä pihimpi,n. 4,5 l/100km, mutta onhan busassa tuplasti sylinterejä ja melkein kuutioitakin... siihen nähden aika taloudellinen...Tosin ajan normaalisti hyvin siististi,ei paljon jarrut kulu. Leikkiminen on sitten erikseen
mulla on enkat 400kilsaa 01-busalla..tankissa oli vajaa puoli litraa jäljellä.. matkanopeus oli 90-120 km/t,nykyisellä 03-busalla kulutus vaihtelee siinä 5.6-6.2litran paikkeilla.
Tällaisessa käsityksessä minäkin olin. Täytynee joskus kokeilla
montako kilsaa 80 km/h tai 100 km/h ajaen pääse valon sytyttyä. On tullut otettua hieman liian varman päälle nuo
tankkausvälit. Parempi näin.
redxeye kirjoitti: mun bussilla taitaa olla jano ku mittari näytti tänään 14,8l/100km kaupunki ja maantie ajoa!
joo niin mullakin oli 14.5km/l näytössä kunnes sormi osui napin päälle riittävän pitkäksi aikaa ja näyttöön muuttui noin 6-7l/100km.
Kumma peli tämä busa kun vie vähemmän mitä lujempaa ajaa... sitä kun on tottunut siihen että moottoritienopeuksissa kulutus alkaa jo nousemaankin. Omalla autolla vie tuon 14-15l/100km ja silloinkin saa polkea joten nostan hattua jos ei napin painalluksella luku muutu...
Ai siellä on semmosiakin asentoja kun km/l tai l/km
Jo mä kyllä hieman ihmettelinkin kun pikku ajolenkin n. 50km ihan rauhallista ajoa, jälkeen mittari näytti 15.8 / 100
No mitä ilmeisemmin se olikin sillä km/l asennolla...
-- Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee --