Heksa kirjoitti:Doktori vastas et:
Kyllä onnistuu mikäli omistat tarvittavat piuhat, hinta-arvio 500-650. Tällä hetkellä seuraavat vapaat ajat viikolla 28.
:fing
Hyi helvetti kun on kallista!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Heksa kirjoitti:Doktori vastas et:
Kyllä onnistuu mikäli omistat tarvittavat piuhat, hinta-arvio 500-650. Tällä hetkellä seuraavat vapaat ajat viikolla 28.
:fing
Hyi helvetti kun on kallista!
Joo, mitä omista kokemuksista tiedän esim.TT-motorsportilla on alle puolet tuosta. Ja piuhat löytyy.
Ksthb kirjoitti:Kallista säätöö on verrattuna Samin autopajan ja TT Motorsporttiin verrattuna.
Kannattanee ehkä ajella vähän kauemmpaakin säätöihin Samille tai TT:lle
Samaa mieltä. Noissa kioskeissa on vielä todella pedantit tekijät joten heidän tekemisiin ei ole tarvinnut pettyä.
Omani on jo kerran ollut säädössä TT:llä, mutta putken ja isompien suuttimien takia vielä hipostelussa tänään. TT:n toiminnalle täys 10 omasta puolestani.
PHT-Speed:llä Järvenpäässä Ecueditor säätö ja rajoittimien poisto oli itellä 250¤ viimekesänä.
Heidän kauttaan onnistui myös lambdaanturin muhvin hitsaus putkeen (mikäli ei löydy).
Hyvä palvelu ja olen lopputulokseen tyytyväinen, suosittelen.
Wyfell kirjoitti:Paljonko TT-Motorsportilla on Ecu Editor säätö maksanut putkiviritapauksissa?
Itse itselleni vastaten. 300¤ oli säätö TT motorsportilla. Palvelu ja työn tarkkuus huippuluokkaa. Tulokseen olen erittäin tyytyväinen. Homma hierottu loppuun asti suurella tarkkuudella.
Kertokaas kokemattomalle tosta Ecueditorista. Eli mitä pitää hommata ja mistä? Bussi on Gen2 K9.
Kiinnostais tutkailla ja opiskella pyörän sielunelämää, harrastuksen vuoksi.