K8 takapään nostin

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
MP-Nasu
Viestit: 25
Liittynyt: 08 Touko 2011, 22:01

Viesti Kirjoittaja MP-Nasu »

Osaisko joku vinkata, mistä sais (ja millainen on) edullisesti takapään nostimen tohon mopottiimeen? Sais noi ketjut ja rattaat ite pidettyä kunnossa.
Kiitos!
Avatar
Mrk
Viestit: 183
Liittynyt: 12 Touko 2008, 00:00
Paikkakunta: Enimmäkseen eteläsuomessa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mrk »

Jos halvinta hakee niin moponetin / bilteman nostin ei muistaakseni kallis.
Itellä on tän voorumin kautta ostettu nostin mikä ei ollut halvin mutta hyvä, löytynee haulla.




Edited By Mrk on 1345384581
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"'If u dont rev it, dont buy it"
Avatar
blackbusa
Viestit: 542
Liittynyt: 03 Huhti 2009, 19:09
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja blackbusa »

http://www.busanistit.org/foorumi/ikonboard.cgi?act=ST;f=20;t=2455 siitä löytyy ei halvin malli mut paras, helppo käyttää ja pyörä pysyy tämän avulla pystyssä vaikka nurmikentällä!!
MP-Nasu
Viestit: 25
Liittynyt: 08 Touko 2011, 22:01

Viesti Kirjoittaja MP-Nasu »

Kiitos. Tuo on varmaan toimiva, mutta hinta liian suolanen mulle. Bilteman yks nostin mulla oli, sopi vanhaan pyörääni mutta Busaa sillä ei ylös saanut. Saakohan tällä: Nostin



Edited By MP-Nasu on 1345389613
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Tuo taitaa olla enemmän tarkoitettu yksipuoleisella swingillä varustettujen pyörien nostoon. Miksi Bilteman nostimella ei saanut Busaa ylös?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
MP-Nasu
Viestit: 25
Liittynyt: 08 Touko 2011, 22:01

Viesti Kirjoittaja MP-Nasu »

Pyörää ei vain saanut jotenkin tukevasti siihen päälle, oli tosi hankala viritelmä. Sopi kyllä ihan hyvin Thundercatiin joka mulla oli aiemmin. Tosin nyt tuossa nostimessa mallissa näyttää olevan enemmän säätösälää mukana kuin silloin oli kun sen vanhan ostin.



Edited By MP-Nasu on 1345398580
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Jep, kannattaa hommata tuollaiset koukku adapterit ja swingiin lankarullat.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
112-1297768025

Viesti Kirjoittaja 112-1297768025 »

MP-Nasu kirjoitti:Pyörää ei vain saanut jotenkin tukevasti siihen päälle, oli tosi hankala viritelmä. Sopi kyllä ihan hyvin Thundercatiin joka mulla oli aiemmin. Tosin nyt tuossa <a href="null" target="_blank"></a>nostimessa mallissa näyttää olevan enemmän säätösälää mukana kuin silloin oli kun sen vanhan ostin.
Mulla jäi Gixxerin alta Bikeliftin takapukki, jolla nostelin rullista sitä. Kun laitoin busaan lankarullat ja nostin sitä sillä samalla pukilla, niin ero oli tietenkin valtava.

Itse hommaisin nyt niin matalalle rullista nostavan pukin kuin löytäisin, mikäli käyttö tosiaankin on vaan pesua, ketjunrasvausta ja renkaan irrotusta varten.

Kyllä se tekniikan kehityttyä ja rohkeuden lisäännyttyä toki nousee korkeallekin, mutta on kyllä muutaman kerran leposykekin mennyt pikku säikyn takia :shocked:
Vastaa Viestiin