No nyt on alipainetta ja helpolla. Kestää parikin tuntia helposti pitää yli -0.3bar paineen. Tänään testattu mittarilla töissä
Edited By ysi-ärrä on 1343915499
Scottoiler asennus - Alipaineliitin
Aivan,mutta töissä oli kaks ja puolituntia imu päällä ja silti oli vielä noinkin kova imu sen jälkeen. Ja en kyllä muista milloin olisin ajanut vaikka kolmekkin tuntia pysähtymättä putkeen.Raami kirjoitti:Hmm.. yksinkertainen ja helppo ratkaisu.
Toki käytön kannalta huono koska joutuu aina imaseen tuolla alipaineen kun lähtee ajaan ja kun lopettaa niin päästämään taas pois.
Sehän on turbo jo tankattavakin kahen tunnin ajon jälkeen
Samalla vetäsee uudet imut torveen
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Menee vähän jo ohi, mutta itsellä on yksinkertainen "homemade" oileri... Eli takapenkin alla säliö (Ladan kytkinneste) jonka jälkeen kuristin ja magneettiventtiili + putki ketjulle. Kun kytkee virran venttiilille, niin alkaa öljy tippua "omalla painollaan" ketjulle ja tippumisnopeutta voi säätää kuristimella.... toimiva,yksinkertainen ja halpa
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
No tuo on kyllä jo hyvä ja helppo tsydeemi.kajbusa kirjoitti:Menee vähän jo ohi, mutta itsellä on yksinkertainen "homemade" oileri... Eli takapenkin alla säliö (Ladan kytkinneste) jonka jälkeen kuristin ja magneettiventtiili + putki ketjulle. Kun kytkee virran venttiilille, niin alkaa öljy tippua "omalla painollaan" ketjulle ja tippumisnopeutta voi säätää kuristimella.... toimiva,yksinkertainen ja halpa