Scottoiler asennus - Alipaineliitin

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

No nyt on alipainetta ja helpolla. Kestää parikin tuntia helposti pitää yli -0.3bar paineen. Tänään testattu mittarilla töissä :D
Kuva




Edited By ysi-ärrä on 1343915499
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Raami
Viestit: 32
Liittynyt: 08 Heinä 2012, 13:48
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Raami »

Hmm.. yksinkertainen ja helppo ratkaisu. :thumbup:

Toki käytön kannalta huono koska joutuu aina imaseen tuolla alipaineen kun lähtee ajaan ja kun lopettaa niin päästämään taas pois. :D
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Raami kirjoitti:Hmm.. yksinkertainen ja helppo ratkaisu. :thumbup:

Toki käytön kannalta huono koska joutuu aina imaseen tuolla alipaineen kun lähtee ajaan ja kun lopettaa niin päästämään taas pois. :D
Aivan,mutta töissä oli kaks ja puolituntia imu päällä ja silti oli vielä noinkin kova imu sen jälkeen. Ja en kyllä muista milloin olisin ajanut vaikka kolmekkin tuntia pysähtymättä putkeen.
Sehän on turbo jo tankattavakin kahen tunnin ajon jälkeen :)
Samalla vetäsee uudet imut torveen :)
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Menee vähän jo ohi, mutta itsellä on yksinkertainen "homemade" oileri... Eli takapenkin alla säliö (Ladan kytkinneste) jonka jälkeen kuristin ja magneettiventtiili + putki ketjulle. Kun kytkee virran venttiilille, niin alkaa öljy tippua "omalla painollaan" ketjulle ja tippumisnopeutta voi säätää kuristimella.... toimiva,yksinkertainen ja halpa
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Raami
Viestit: 32
Liittynyt: 08 Heinä 2012, 13:48
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Raami »

kajbusa kirjoitti:Menee vähän jo ohi, mutta itsellä on yksinkertainen "homemade" oileri... Eli takapenkin alla säliö (Ladan kytkinneste) jonka jälkeen kuristin ja magneettiventtiili + putki ketjulle. Kun kytkee virran venttiilille, niin alkaa öljy tippua "omalla painollaan" ketjulle ja tippumisnopeutta voi säätää kuristimella.... toimiva,yksinkertainen ja halpa
No tuo on kyllä jo hyvä ja helppo tsydeemi. :)
Vastaa Viestiin