Busanistit ratapäivä vol 4 - to 26.7.2012

Pohdintaa kotimaan tapahtumisista ja kokoontumisista
Lizard

Viesti Kirjoittaja Lizard »

buslake kirjoitti:
wexi kirjoitti:
Lizard kirjoitti:Sam77 kans tuumattiin starttailla about 14 maissa Tikkurilasta. Loikkaan mukaan Järvenpäästä sitten jossakin. Muita lähtijöitä samaan "letkaan"?
Mä lähen pykälään kaverin kanssa! :thumbup:
mä voisin liittyä letkaan jossain Riihimäen korkeudella.Mitä kautta ajatte?
Jos Wexi ja sam77 ajelis Tikkurilasta Järvenpäähän Tuusulanväylää, hyppään mukaan Jäken ST1:ltä, ajellaan sitten Jäniksenlinnan mutkateitä Hämeentielle, Hämeenlinnanväylälle ja sieltä vaikka Riksun pohjosen liittymän ABC:lle ja Buslake mukaan?
Busa

Tallissa
Hayabusa-99
GSX-R750 -88
RD125LC YPVS -85
buslake

Viesti Kirjoittaja buslake »

Sopii mulle.Samassa paikassa tavattiin Samin kanssa vuosi sitten.Olen aakkosasemalla 14.30 jälkeen,nährään.
Pärtsäripappa Kela racing club
BaTTman

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

toimeve kirjoitti:
BaTTman kirjoitti:Jyväskylästä torstaina lähtijöitä?
Jos vaikka seiskan pintaan lähtis sieltä tutulta paikalta, hirvaskankaan abislta? Vai tuleekos silloin kiire?
...juttelen vielä täältä Jämsästä lähtijöitten kans, että ajellaanko sinne Hirvaskankhalle...yritän kyllä vähän "oikasta" (ennen kaikkia pienempiä rauhallisempia teitä ajattelin ajaa aamuruuhkan sijjaan).

Mutta josko sielä Kyyjärven Shellillä yhytettäis matka puoli ysin aikoihin? Siitä on sitten n. 60km radalle, joten hyvin ehtii sinne puoli kymmeneksi, vaikka tankkaa ja kahvitki juo...ok?

edit: ja Hirvaskangas-Kyyjärvi on n. 90km eli rapia tunti, hyvin ehtii, jos seiskan huitteilla lähettä sieltä. Kun ittekki aittelin ehtiä puoli seiskalta lähtiessä, ja matkaa senthän melekein 170km...Kyyjärvelle siis.
Eli seiskalta startti hirvaskankaalta, jos jyväskylän suunnalta muita tulijoita. Ja Kyyjärvellä hyvä tankata sitten tankki täyteen, ettei tarvitse heti lähteä tankkaamaan.
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Omalta osalta näyttää siltä että "perinne" jatkuu ja pitää tulla Busaratapäiville lainapyörällä. Busaa en vaan tällä kertaa varmaan saa lainaan mutta Suzukilla kuitenkin...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
ysi-ärrä

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Täällä näyttää osallistuminen aika heikolta,meinaan ollu perjantaista asti kuumeessa ja lentsussa, eikä nytkään paremmalta näytä.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
snuggles
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

snuggles kirjoitti:Tyrkyllä 2 paikkaa hitaassa majoituksen kera, 044(viestiä)5542882
Vielä...
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
wexi

Viesti Kirjoittaja wexi »

Onko kellään mukana vehkeitä et saa noi rajoittajat veke?
Ketkä vitun muut?

B-king K9-->Busa L1
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Mulla on.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jamppooni

Viesti Kirjoittaja Jamppooni »

Lizard kirjoitti:Sam77 kans tuumattiin starttailla about 14 maissa Tikkurilasta. Loikkaan mukaan Järvenpäästä sitten jossakin. Muita lähtijöitä samaan "letkaan"?

Mä voisin ajella mukana. Jään tosin Seinäjoelle sukuloimaan yöksi ennen ratapäivää, mutta samaan suuntaan kuitenkin :-)
Starttaatteko keskiviikkona esim. Ruskeasannan Shelliltä klo 14?
VFR 800 -02
K3 Hopea/Harmaa
ZZR 1400 -07
L2 Mu/Pu
wexi

Viesti Kirjoittaja wexi »

jarim kirjoitti:Mulla on.

:rasberry: Mä pistäydyn pakeilla
Ketkä vitun muut?

B-king K9-->Busa L1
BusaJam0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BusaJam0 »

No niin, hoksasin vasta nyt, että torstaina pääsisi Kemoran radalle Busanisti-sakilla! Onko peruutuksia tullut keskinopeeseen ryhmään? Tai jos tulee, voisin olla kiinnostunut!
Aiemmin tuhlasin, sitten ostin Busan.
ysi-ärrä

BusaJam0 kirjoitti:No niin, hoksasin vasta nyt, että torstaina pääsisi Kemoran radalle Busanisti-sakilla! Onko peruutuksia tullut keskinopeeseen ryhmään? Tai jos tulee, voisin olla kiinnostunut!
Täällä on. Meinaan en lähe lentsussa mihinkään kurvaileen. Nytki kuumetta ja jatkunu jo useammanpäivän.
Eli uskallan jo nyt sanoa et jää multa ratahommat väliin tällä kertaa. Ja paikka jossa oisin ajanut on keskinopea-ryhmä. Lunastatko sen?
BusaJam0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BusaJam0 »

ysi-ärrä kirjoitti:
BusaJam0 kirjoitti:No niin, hoksasin vasta nyt, että torstaina pääsisi Kemoran radalle Busanisti-sakilla! Onko peruutuksia tullut keskinopeeseen ryhmään? Tai jos tulee, voisin olla kiinnostunut!

Täällä on. Meinaan en lähe lentsussa mihinkään kurvaileen. Nytki kuumetta ja jatkunu jo useammanpäivän.
Eli uskallan jo nyt sanoa et jää multa ratahommat väliin tällä kertaa. Ja paikka jossa oisin ajanut on keskinopea-ryhmä. Lunastatko sen?

No tämähän on selvää kauraa sitten. Lunastan.
Aiemmin tuhlasin, sitten ostin Busan.
ysi-ärrä

BusaJam0 kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:
No tämähän on selvää kauraa sitten. Lunastan.
jep, pistin sähköpostiis maksutiedot.
Huhan Kolli

Viesti Kirjoittaja Huhan Kolli »

wexi kirjoitti:
jarim kirjoitti:Mulla on.
:rasberry: Mä pistäydyn pakeilla
Sama homma kiinnostais. Onko "isokin" homma? Gen II
Vastaa Viestiin