Nopeusmittaustapahtuma Hallissa 16.6.2012

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
Avatar
PeeKee
Viestit: 327
Liittynyt: 28 Kesä 2006, 01:34
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PeeKee »

blackbusa kirjoitti:
hanhiha kirjoitti:Tätä juttua ei uskalla lähteä koittaan....näyttää NIIN hauskalta hommalta että takuulla meikä jäis koukkuun :turbobusa:
Paree pysyä vaan tuolla long-distance ajeluissa... :mopo:
Mä kävin nyt eka kertaa ja täs sitä ollaan.... tuli alokas virheitä ja paljon, oma nopein 282km/h (gen2)... jäi sitten niin paljon kaiveleen että filtteri pitää hommata ja busa säätöihin ja matalaks ja kokeileen sitä maagista 300km/h, saattaa olla ettei se busa vaihdukkaan pois ihan vaan tämän vuoksi!!! :thumbup: :kippis:
taidat tarkoittaa shifteriä? :shocked:
Avatar
BaTTman
Viestit: 583
Liittynyt: 25 Huhti 2008, 09:06
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Jukkis kirjoitti:Voi harmi Juha tota konerikkooa :( mutta alanmiehenä se ei kauaa ole rikki... ja sitäpäivää ootan kun kuuta nousevaa et saadaan sut takas ruotuu.. voipi siinä autokin olla kylessä :blues: :kippis: saatas tänne pirkanmaalle lisää ajokawereita :skootteri:

Ja nythän se on hyvä hetki vaihtaa takaisin pyörään. Olisi puolet vähemmän korjattavaakin :D .
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
SamiN
Viestit: 15
Liittynyt: 02 Kesä 2012, 22:17
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja SamiN »

jarim kirjoitti:
PowerKing kirjoitti:Olen antanut itseni ymmärtää, että uudet Kawat menisivät suhteellisen lujaa, mutta rajoittimen ohittaminen on ongelma tällä hetkellä.
Kaverilla on tommonen tuore 14R, ja vissiin ainoa keino ohittaa rajoitin tällä hetkellä on lähettää ecu jenkkeihin ohjelmoitavaksi.
Ollaan koitettu miettiä auttaisiko nopeusanturin irrotus tai triggerin hampaiden puolittaminen etu- ja takafillarilta, mutta mitään tietoa ei vielä ole.

Eikö siinä pelaa enää perinteinen Speedohealer kikka? Eli ovatko menneet muuttamaan keinoa nopeuden rajoitukseen?

Periaatteessa kentälle voisi kokeilla sellaista kikkaa, että irroittaa etupyörän anturin ja laittaa pulssimuuntimen (esim. speedohealer) takapyörän anturin väliin esim -20% asetuksella jolloin nopeustieto ECU:lle on vielä "järkevissä" lukemissa.

Tällöin ABS ja KTRC menee vikatilaan etupyörän anturista ja takapyörän anturin huijaaminen voisi onnistua?

Takapyörän anturi menee ABS boxin kautta ECU:lle.




Edited By SamiN on 1340378635
Avatar
busapilotti
Viestit: 90
Liittynyt: 24 Loka 2009, 12:38
Paikkakunta: hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busapilotti »

snuggles kirjoitti:
blackbusa kirjoitti:
busapilotti kirjoitti: hyviä kuvia,en tiedä missä kohtaa on kuvat otettu,mutta selkeesti näkee ajoasennoista kellä on loppunopeudet +300,itsellä jäi vähän auki,ja kuvat kertoo kyllä mistä voisi löytyä se +4km.
sama, kyllä olin liian pystyssä ja pyörä oli liian korkee, pitänee madaltaa ja hommata satula eteen ilman pattia "selkänojaa" oleva!!!
Mitkä on teidän kuvia ?

Näyttäs Toni Raision kuvissa no 55 Titaanilla liipovan alalärppä maata :p
pikkasen myöhään vastaus selvään kysymykseen mutta on vaan menny jotensakin ohi.joo meikäläinen esiintyy raision kuvassa 70 ja haanperän kuvissa5456 ja 5355
Vastaa Viestiin