GEN2 mode jumiutunu A asentoon?

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
98-1274528675

Viesti Kirjoittaja 98-1274528675 »

Gen2 15tkm ajettu ja pyörässä tämä mode nappi jolla saa valittua A, B tai C ohjelman on jumitunut A asentoon, mode näppäimestä ei tapahdu mitään? Onko kenelläkään ollut vastaavaa? Pyörä tuntuisi toimivan muuten moitteettomasti. Kiitos!
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Flashatty ecueditorilla? "Ominaisuus".
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

Jarimin mainitseman lisäksi toisena vaihtoehtona. Nappia pitää pitää hieman aikaa pohjassa, mut veikkaisin kans että ecu on uudelleen ohjelmoitu ???
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
98-1274528675

Viesti Kirjoittaja 98-1274528675 »

Jep! eli kyse ei ookkaan viasta? Hieno homma, painoin tosiaan nappia pitkäänkin kahdessa edellisessä samanlaisessa busassa näyttö oli tyhjä ja kun napista painoi niin näyttöön tuli A,B tai C nyt tosiaan heti käynnistämisen jälkeen suoraan näytössä on A ja sitä ei saa vaihettuu mut hyvä että ei ole mitään rikki. Pyörähän pelaa kyllä kun unelma mut miks tuolle pyörälle on tuommonen tehty onko siitä jotain hyötyä vai ? :oops:
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

busakka kirjoitti:Jep! eli kyse ei ookkaan viasta? Hieno homma, painoin tosiaan nappia pitkäänkin kahdessa edellisessä samanlaisessa busassa näyttö oli tyhjä ja kun napista painoi niin näyttöön tuli A,B tai C nyt tosiaan heti käynnistämisen jälkeen suoraan näytössä on A ja sitä ei saa vaihettuu mut hyvä että ei ole mitään rikki. Pyörähän pelaa kyllä kun unelma mut miks tuolle pyörälle on tuommonen tehty onko siitä jotain hyötyä vai ? :oops:
kun säädetään esim.: putkisto ecueditorilla/ rajoittajat pois lähtee toi abc myös pois käytöstä
SMR
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

Vaikka onkin ominaisuus, ni olisin erittäin otettu jos tuo ns. bugi saatais jotenkin "korjattua".
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
Avatar
suiza
Viestit: 359
Liittynyt: 07 Huhti 2006, 20:04
Paikkakunta: Oulun ympäristö

Viesti Kirjoittaja suiza »

Kyllä mulla toimii A, B, C asetukset, vaikka TT-Motorsprtilla on säädetty monestikkin ???
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Tänä keväänä säädetty?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
suiza
Viestit: 359
Liittynyt: 07 Huhti 2006, 20:04
Paikkakunta: Oulun ympäristö

Viesti Kirjoittaja suiza »

Oisko ollut 2011 tai jopa 2010 ???
Avatar
Hartsa
Viestit: 44
Liittynyt: 24 Elo 2010, 20:44
Paikkakunta: Petäjävesi

Viesti Kirjoittaja Hartsa »

suiza kirjoitti:Kyllä mulla toimii A, B, C asetukset, vaikka TT-Motorsprtilla on säädetty monestikkin ???
Mulla toimii myös A, B ja C modet. Pyörä kävi Samilla säädöissä ja rajoittimien poistossa maalis/ huhtikuussa 2012.
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Avatar
Pakma
Viestit: 98
Liittynyt: 29 Touko 2011, 16:18

Viesti Kirjoittaja Pakma »

Toimiihan nuo ABC.Säädetty TT-Motorsportilla viime syksynä.Tai ainakin kirjaimet vaihtuu,ajossa ei testattu. :oops:
Vastaa Viestiin