ysi-ärrä kirjoitti:Oppirahat tuli maksettua. 19/36 välit koituivat aivan liian pitkiksi. Ja vaihto ongelmia oli aivan liikaa. No Joensuuhun uusin kujein
Paljonko keräsi?
Välitykset kannattaa oikeasti tällätä teho- ja vääntökäyrän kanssa. Siitä sitten sillä ekkelillä arvioimaan. Ja kinkerit on aina välitysten vaihtojumppaa.
...mulle oma kovin ja tavotteet samalla täythen: 311kmh
Ja sitten sille *tsuh*
p.s. ja siis ihan sen kentänpäässä olevan tunthen takia kun taulussa loisti 311 ostin toissa vuonna avokypärän, että siis saa luukun auki kun tyytyväisyyen mellevä hymy ei olis milhän sopinu kypärän sisälle :laugh:
ysi-ärrä kirjoitti:Oppirahat tuli maksettua. 19/36 välit koituivat aivan liian pitkiksi. Ja vaihto ongelmia oli aivan liikaa. No Joensuuhun uusin kujein
Paljonko keräsi?
Välitykset kannattaa oikeasti tällätä teho- ja vääntökäyrän kanssa. Siitä sitten sillä ekkelillä arvioimaan. Ja kinkerit on aina välitysten vaihtojumppaa.
Todella vaatimattomat 323kmh. Nää olikin nyt opettelu ajot ja virheitä tuli paljon. Katotaan Joensuussa sit uusiksi.
jakehaanpää kirjoitti:Jarim 100 m/s kerhoon, 361 Janne 362,
Onnittelut molemmille.
Ahtamattomana ja katukelpoisena tooooodella kova suoritus.
katukelpoinen :laugh:
Kaimalle onnittelut MAHTAVASTA suorituksesta!!!
Kyllä jarim:llä on otteessa muutokset. Ilokaasua ei tartte otteessa mainita kun ei liikenteessä käytetä. Eli kyllä toi jarim:n pyörä kestää Poliisin tai katsurin tarkastelun
Ensimmäinen veto totutellen 321 ja intoa puhkuen toiselle kierokselle joka sitten päättyi tehojen katoamiseen ja koneen sammumiseen. Busa jäi sinne päätyyn jossa tovin katselin toisten ajoja. Kiitos pelastajalle, pääsin oman kuljetuskaluston luo ja hakemaan sen paskan pois, kuka oli?. Mutta, onnea kaikille enkkoja tehneille ja muillekin hyviä tuloksia vääntäneille. Joutuu tässä
Ginkaze kirjoitti:Ensimmäinen veto totutellen 321 ja intoa puhkuen toiselle kierokselle joka sitten päättyi tehojen katoamiseen ja koneen sammumiseen. Busa jäi sinne päätyyn jossa tovin katselin toisten ajoja. Kiitos pelastajalle, pääsin oman kuljetuskaluston luo ja hakemaan sen paskan pois, kuka oli?. Mutta, onnea kaikille enkkoja tehneille ja muillekin hyviä tuloksia vääntäneille. Joutuu tässä
Taisit olla sinä kenen napattiin kyyttin siitä KIA:lla...
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
tavoite täytty kirkkaasti 335,1 ( 1572m) kohdalla
Ekalla "mummoilu" vedolla
toisen kämmäsin ja painoin onnellisena vilkkupalautus nappia vaikka piti painaa tööttiä :p��sein��n:
3 veto: 304,87 vauhtia (990m) ei ollu vetohaluja koneella ja pompasin pystyyn ku tikan poika laskettelin pois radalta ( ekas vedos samas paikas vauhtia noin 314)
loppupäivästä selvis et: MPS kaasupullosta ei tuu kaasua pihalle riittävästi
Selvis sitä kautta kun laitettiin pullo myöhemmin titaanin pyörään ja taas oli veto kateissa.
Olipas hieno ajopäivä, keli keskinkertainen mutta varikkotoiminta mukavaa ja ajo maistui. Veijo ja Pete reippaasti päälle 300 eli 311, tuntunee hyvältä, Tompan puristus viime hetkillä 200mph lippiksen alle, Titaanilla kaasua koneeseen ja 350 tuolle puolen, Heksalla myös kaasua ja reilusti mph kerhoon.
Onnittelut myös Jarim, 100m/s on vihdoin plakkarissa, JanneH pohjat mutta potentiaalia vielä riittää.
Oma tulos oli enemmän kun osasin odottaa, välitys, koneen toiminta ja kaikkiaan busan ajokäytös oli parempi kuin koskaan aikaisemmin.
Kiitokset tiimin development manager ja chief analytics Titaanille neuvoista moottorin rakenteessa ja välitysten laskennassa.
Wäiskille myös kiitoksia varikon katoksesta ja apulaitteista.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -