![Help! :apua:](./images/smilies/help2.gif)
päästömittaukset
No kun liikkeessä yritettiin saada tuo kierrosalue niin alas kuin oli mahdollista käynnin suhteen, mutta siltikin 2x liian suuria lukemia... Tuota E85 pitää kokeilla jos ei muuten saa onnistumaan. Ihme juttu, eihän lisärikastuskaan vaikuta vielä tuossa vaiheessa ja omasta ecusta tosiaan niin alas kuin suinkinTepa kirjoitti:commari+läppäri konttorille mukaan,säädät siinä sitten kohalleen..
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Kommari :p
ECU:lla tietty. Voihan olla, että syypää päästöihin oli toi ¤%/&#¤% shellin Vpower. Alkoi kerran dynossa kiehumaan, ja en ajatellut yhtään, kun taas tankkasin sitä soosia ennen säätöjä. Nyt kun seuraavan kerran laitetaan tulille, näkee vaikuttaako pelkkä polttoaine tohon.
Päätin jo kerran etten ikinä sotkeudu tohon shellin pöperöön kun meni yksi dynoreissu poskelleen ja taas sotkeuduin... :p��sein��n:
Uskokaa tai älkää, ääni tankissa oli silloin kuin perunoita olisi keittänyt.![What the... :wtf:](./images/smilies/wtf.gif)
ECU:lla tietty. Voihan olla, että syypää päästöihin oli toi ¤%/&#¤% shellin Vpower. Alkoi kerran dynossa kiehumaan, ja en ajatellut yhtään, kun taas tankkasin sitä soosia ennen säätöjä. Nyt kun seuraavan kerran laitetaan tulille, näkee vaikuttaako pelkkä polttoaine tohon.
Päätin jo kerran etten ikinä sotkeudu tohon shellin pöperöön kun meni yksi dynoreissu poskelleen ja taas sotkeuduin... :p��sein��n:
Uskokaa tai älkää, ääni tankissa oli silloin kuin perunoita olisi keittänyt.
![What the... :wtf:](./images/smilies/wtf.gif)
Joku on pielessä jos ei mene päästöistä läpi, esim. se ettei ecu saa oikeaa alipainetietoa. Jos ei saa niin sinne syötetään about kaksi-kolme kertaa tarvittava määrä bensaa niin eipä ole ihme...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Voi yleismittarilla, muistelen että 5V on syöttö (joku voi tarkentaa) ja jonka pitäisi muuttua kun teet alipainetta anturille.Jaku kirjoitti:Voisko sitten se IAP anturi olla rikki? Se ei kyllä näytä jatkuvasti sitä C13 virhettä, ainoastaan kun innostuu panemaan painetta pyttyyn. Voiko sitä anturia testata mitenkään?
Asian näät myös läppäriltä / painemittari... eli jos mittari näyttää esim -0,2bar niin samalla alueella pitäisi olla läppärilläkin
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Olisko tuosta mitään apua, varmaan kyllä jo luettu.
http://www.busanistit.org/foorumi/ikonboard.cgi?act=ST;f=34;t=3432
Edited By gsxr on 1339074901
http://www.busanistit.org/foorumi/ikonboard.cgi?act=ST;f=34;t=3432
Edited By gsxr on 1339074901