Busanistit ratapäivä vol 4 - to 26.7.2012
Muistuttaisin nyt sitten tälläisestä asiasta!
Sitoviksi ilmoittautumiset tulivat 26.5.2012 @ 12:00 (GMT+2). Ratamaksut tullaan osallistujilta keräämään 14.6.2012 mennessä.
Sitoviksi ilmoittautumiset tulivat 26.5.2012 @ 12:00 (GMT+2). Ratamaksut tullaan osallistujilta keräämään 14.6.2012 mennessä.
Member of IBA Finland ry
Ilmoittautumisten avaus viesti on laitettu foorumille 14.2.2012.Kaikilla on ollut riittävästi aikaa pähkäillä tuleeko vai ei.Nyt on ehkä sellaisia sitten jäänyt pois jotka ei ehtinyt ilmoittautumisen alkukahinoissa mukaan ja ovat järjestäneet muuta tekemistä.
En ala lipsumaan tuosta 26.5.2012 sitovaksi tekevästä päivämäärästä kenekään kohdalla.
Eli mikäli sillä hetkellä nimesi on ollut listassa olet velvoitettu maksamaan tuon 25 euroa.Se että tuletko paikalla on oma asiasi.Voit toki kaupata paikkasi jollekin muulle mutta päivämäärä on SITOVA!
Ei pahalla mutta Kemora vaatii omansa ja se en ole minä joka sen henk.koht.maksaa.Tilaisuus voidaan myös perua.
En ala lipsumaan tuosta 26.5.2012 sitovaksi tekevästä päivämäärästä kenekään kohdalla.
Eli mikäli sillä hetkellä nimesi on ollut listassa olet velvoitettu maksamaan tuon 25 euroa.Se että tuletko paikalla on oma asiasi.Voit toki kaupata paikkasi jollekin muulle mutta päivämäärä on SITOVA!
Ei pahalla mutta Kemora vaatii omansa ja se en ole minä joka sen henk.koht.maksaa.Tilaisuus voidaan myös perua.
Member of IBA Finland ry
hanhiha kirjoitti:En ala lipsumaan tuosta 26.5.2012 sitovaksi tekevästä päivämäärästä kenekään kohdalla.
Jos on soveliasta, niin ilmoittaisin että yksi paikka hitaassa ryhmässä olisi vapaana. Voin myös tehdä ilmoituksen myynti-osioon?
Yhteydenotto privana tai o5oo 443939.
Pahoittelut vielä ja mukavaa päivänjatkoa
Jos mä tässä kohtaa hyväksyn perumisen nyt niin sitte mun pitää tehdä se myös joltain toiselta vaikka sitten 13.6...tämän takia linja on nyt sama kaikille.Ymmärtänette varmaan kaikki.
Päivän jatkoja myös täältä,pahoittelen jos joltain se meni pilalle
Ai niin...viiten.ro varmaan herjaa niin laittakaa se viestin paikalle nickin kanssa...
Edited By hanhiha on 1338209512
Päivän jatkoja myös täältä,pahoittelen jos joltain se meni pilalle
Ai niin...viiten.ro varmaan herjaa niin laittakaa se viestin paikalle nickin kanssa...
Edited By hanhiha on 1338209512
Member of IBA Finland ry
Maksettu.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport