Stefan vaihto - onnistuuko helposti?
Näillä ohjeilla stefojen vaihto oli ihan helppoa. Kun mitään erikoistyökalua ei ole, niin ilman pulttipyssyä ei olisi onnistunut. Ihan vaan Stormilta tilasin stefat ja pölysuojat. Näytti olevan tekstejä myöten vastaavat alkuperäisten kanssa. Ainakin oletan että pyörässä oli alkuperäiset, K7 ja 12000 mittarissa, vaikka mistä sitä tietää kun muita en ole auki koskaan ottanut? Joka tapauksessa hyvin onnistui ja asennuskaljatkin on juotu.
99-07 samat.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Sulle varmaan käynyt samat kuin mulle, eli minulle toinen liike yritti myydä 99-04 ja 05-07malleihin eri stefoja, sit toinen liike osas myydä 99-07 malleihin samat stefat.Hurula kirjoitti:Onko Gen1 stefat samat jokaisessa vuosimallissa, vai vaihtuuko ne -05 kohdalla?
Ostin stefat jälkinmäisestä liikkeestä
Elämä on ihmisen parasta aikaa
K4, K5, nykyisin K8
K4, K5, nykyisin K8
Linkki
Kannattaako hommata tuo osa nro 15 oheisesta linkistä stefojen lisäksi kun tosiaan toisessa putkessa tuntuu välys. Eihän pelkkä stefa tuohon välykseen auta?
Eli ei ole vielä pyörästä putket irti. Ajattelin vaan että ois saanut tilata valmiiksi osat.
Ahaa ei ilmeisestikään auta tuota vaihtaa jos oikein katsoin.
Eikö busassa muka ole vaihdettavaa liukuholkkia mitä ainakin vanhemmissa pyörissä on?
Edited By Raami on 1361381245
Kannattaako hommata tuo osa nro 15 oheisesta linkistä stefojen lisäksi kun tosiaan toisessa putkessa tuntuu välys. Eihän pelkkä stefa tuohon välykseen auta?
Eli ei ole vielä pyörästä putket irti. Ajattelin vaan että ois saanut tilata valmiiksi osat.
Ahaa ei ilmeisestikään auta tuota vaihtaa jos oikein katsoin.
Eikö busassa muka ole vaihdettavaa liukuholkkia mitä ainakin vanhemmissa pyörissä on?
Edited By Raami on 1361381245
Katsoit oikein eli tuo 15 on kiinni iskarin yläpäässä. Eipä näköjään ole liukuholkkeja erikseen, pitäisi ostaa koko ulompi putki ja siinä vaiheessa onkin jo edullisempi metsästää vähän ajetut kokonaiset jostain.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport