Schnitz racing power package - Onko kokemusta
Morjens
Juuh, mä kattelin tuota peruspakettia, tonni + risat.
Odottelen tässä samalla Viaberin tarjousta Muzzys full systemistä. Se jonniiverran ratkaisee.
Kimppatilausta voisi puuhastella jos jollain intoa riittää. Varmaan sillä nyt jonkun taalerin säästäisi. Jossei muussa niin
pakkaus- ja lähetyskuluissa.
Katellaan...
Juuh, mä kattelin tuota peruspakettia, tonni + risat.
Odottelen tässä samalla Viaberin tarjousta Muzzys full systemistä. Se jonniiverran ratkaisee.
Kimppatilausta voisi puuhastella jos jollain intoa riittää. Varmaan sillä nyt jonkun taalerin säästäisi. Jossei muussa niin
pakkaus- ja lähetyskuluissa.
Katellaan...
Jakke
...pääasia on, että miehet viihtyy...
...pääasia on, että miehet viihtyy...
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
gold kirjoitti:Mitä muuten Kst tai Kujo tuumaatte, paljonko tuolla paketilla tulis voimaa takaselle lisää?
Kyllä pitäs tulla voimaa VÄHINTÄÄN se 20hp:tä lisää! Mullakin tuli sunnilleen samanlaisella systeemillä +25hp:tä! Mitä nää on?: Air Injection Block Off Plates w/Gaskets?????? ja tää?: Billet Velocity Stacks????? Ei ummarra, niin ei ummarra!! Kummatkohan nokkina "paremmat", 2 vakio imunokkaa, vai yoshin stage 1:set!? KSTHB? 25hp:tä!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Air Injection Block Off Plates w/Gaskets = Ne block off platet kun PAIR poistetaan...
Billet Velocity Stacks = Ilmeisesti nuo imutorvet ruiskurunkoihin .. Eikös ksthb joskus kokeillut erilaisia ja tullut lopputulokseen että vakiot on iha ok?
Billet Velocity Stacks = Ilmeisesti nuo imutorvet ruiskurunkoihin .. Eikös ksthb joskus kokeillut erilaisia ja tullut lopputulokseen että vakiot on iha ok?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
BussiJussi kirjoitti:gold kirjoitti:Mitä muuten Kst tai Kujo tuumaatte, paljonko tuolla paketilla tulis voimaa takaselle lisää?
Kyllä pitäs tulla voimaa VÄHINTÄÄN se 20hp:tä lisää! Mullakin tuli sunnilleen samanlaisella systeemillä +25hp:tä! Mitä nää on?: Air Injection Block Off Plates w/Gaskets?????? ja tää?: Billet Velocity Stacks????? Ei ummarra, niin ei ummarra!! Kummatkohan nokkina "paremmat", 2 vakio imunokkaa, vai yoshin stage 1:set!? KSTHB? 25hp:tä!
Joo, hyvin pitkälti se parikymmentä hepoo takikselle ja arvio on aika varovainen ettei kenenkään tarvii pettyy. Todellisuutta toi kuitenkin lähes satavarmasti on, sen verran koneita olen viritellyt tässä vuosien varrella (autot/mopot).
Toki joka kerta olen epäonnistunut ennakko spekulaatiossa.
Viimeiset kaks virittämääni busan konetta, erään -04 lupasin 185 hp tuli 187Hp. Toinen vissiin -01, lupasin max 184 hp tuli 188hp. Hmm.. voihan olla että tässä arviossa erehdyn enemmän. ???
Hmm.. isolohkokin meni 3 hepalla pieleen
230 hp arvion kone tehoo ja 233 hp tuli
Toki olisihan kiva sanoo että tolla setillä saa lisää +30 hp mutta todellisuus on useesti kuitenkin toinen.
Hmm... tota mietin pari sekkaa, putkisto +13 hp, nokka +6hp, putsari ja suppilot noin pari heppaa per kapale, hmm.. aika lähelle kaks kymmentä hp.
Hmm.. ja tolla setillä joka sullakin on, pitäs saada 37-41 hp lisää. Hmm.. kansi ei taida olla ihan optimivireessä?
Hmm.. olin näkeväni jossai kuvan kannesta joka oli sun mopoon menossa? ihan kun käsi olis käyny?
No lopuksi sai tolla paketilla 20 tai 25 hp niin hintansa väärtti se ainaski mun mielestä on
Edited By ksthb on 1143829317
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Se kansi, josta näit kuvii, oli menossa siihen busaan, jonka virtauksia mittailitte talvella! Eli Kotkan suuntaan! Mulla VIELÄ vakio kansi, jonka "ongelman" korjaan, mutta vasta ens talvena!! Niin, mitä käytännön eroo on siis yoshin stage 1:llä, verrattuna busan 2:lla omalla imunokalla!?ksthb kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:gold kirjoitti:Mitä muuten Kst tai Kujo tuumaatte, paljonko tuolla paketilla tulis voimaa takaselle lisää?
Kyllä pitäs tulla voimaa VÄHINTÄÄN se 20hp:tä lisää! Mullakin tuli sunnilleen samanlaisella systeemillä +25hp:tä! Mitä nää on?: Air Injection Block Off Plates w/Gaskets?????? ja tää?: Billet Velocity Stacks????? Ei ummarra, niin ei ummarra!! Kummatkohan nokkina "paremmat", 2 vakio imunokkaa, vai yoshin stage 1:set!? KSTHB? 25hp:tä!
Joo, hyvin pitkälti se parikymmentä hepoo takikselle ja arvio on aika varovainen ettei kenenkään tarvii pettyy. Todellisuutta toi kuitenkin lähes satavarmasti on, sen verran koneita olen viritellyt tässä vuosien varrella (autot/mopot).
Toki joka kerta olen epäonnistunut ennakko spekulaatiossa.
Viimeiset kaks virittämääni busan konetta, erään -04 lupasin 185 hp tuli 187Hp. Toinen vissiin -01, lupasin max 184 hp tuli 188hp. Hmm.. voihan olla että tässä arviossa erehdyn enemmän. ???
Hmm.. isolohkokin meni 3 hepalla pieleen
230 hp arvion kone tehoo ja 233 hp tuli
Toki olisihan kiva sanoo että tolla setillä saa lisää +30 hp mutta todellisuus on useesti kuitenkin toinen.
Hmm... tota mietin pari sekkaa, putkisto +13 hp, nokka +6hp, putsari ja suppilot noin pari heppaa per kapale, hmm.. aika lähelle kaks kymmentä hp.
Hmm.. ja tolla setillä joka sullakin on, pitäs saada 37-41 hp lisää. Hmm.. kansi ei taida olla ihan optimivireessä?
Hmm.. olin näkeväni jossai kuvan kannesta joka oli sun mopoon menossa? ihan kun käsi olis käyny?
No lopuksi sai tolla paketilla 20 tai 25 hp niin hintansa väärtti se ainaski mun mielestä on
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Hmm.. nostoissa ja asteissa on eroo aikalailla.Toki aika kesyt noi on Stage ykköset. Mutta voimaa tulee ihan kivasti ja tourinki käyttöön hyvät kepit.
Hmm.. jos haluut kovimman kolmitoistasatasen niin kunnon kansi, Visecot, läppikset ja R-Type nokat. Hmm.. sellanen paketti olis kiva testaa mihin asti se riittää. Hmm.. rupeetko koehyppääjäks ens talvena?
Edited By ksthb on 1143836277
Hmm.. jos haluut kovimman kolmitoistasatasen niin kunnon kansi, Visecot, läppikset ja R-Type nokat. Hmm.. sellanen paketti olis kiva testaa mihin asti se riittää. Hmm.. rupeetko koehyppääjäks ens talvena?
Edited By ksthb on 1143836277
ksthb kirjoitti:Hmm.. lähettäkääs kysely ensin, sillä tuolta ei tuppaa saamaa yksityiset mitään
Näin oon ainaski kuullut juttuu.
Tohon lisän veikkaisin asettuvan noin 20Hp tolla plussa paketilla
Kyselin yksityisenä henkilönä tarkemmin noita putken ja PC :n
tyyppejä ja maksutapoja. Sain vastaukseksi:
Jarmo
The Exhaust System in the package is a Stainless header with a Polished Stainless Oval Canister. Muzzy
It is a full system.
The PC model is Power Commander III USB Dynojet#321-411
Payment through Paypal
OR
Bank Transfer
OR
Master Card / Visa
Verify identity - copy of drivers license, copy of card being used (both sides).
Email me back your complete address for a UPS shipping quote.
Nick
nick@schnitzracing.com
Tämän mukaan voisi arvella, että businestä harrastetaan myös Finlandiaan.
Liekö tullut Nickille typo tuossa PC :n mallissa, pitäisi kait olla 312-411. Ainakin PC :n kataloogin mukaan.
(Edit: kirotusvihreitä ja kommentti PC :n mallista)
Edited By JakkeBusa on 1144061511
Jakke
...pääasia on, että miehet viihtyy...
...pääasia on, että miehet viihtyy...