Napsutus...kytkin ?
Äkkiä kytkinkoppa auki ja katsomaan onko joku kytkinjousia puristava pultti / torni irti. Pyörä siis sivujalalle ja koppa auki, ei tule edes öljyt pihalle pieniä roiskeita lukuunottamatta.
Edited By jarim on 1315386134
Edited By jarim on 1315386134
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kreivin aikaan tarkistit. Kait käytit muutkin irti ja kierrelukitteella kiinni?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...aika monessa on ollut tuota löystymistä, ellei ole jossain vaiheessa laitettu "oikein" lukitteella tms kiinni. Ja tarkistushan on käsittääkseni meleko heleppo toimenpide.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Joku vuosimalli oli välissä mistä oli useampiki yksilö, muistaakseni.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Omassa 25tkm ajetussa -05:ssa oli tehtaan jäljiltä hyvin pultit kiinni. Jotenkin olen ymmärtänyt, että ei ole hirveesti logiikkaa mistä vuosimalleista irtoilee ja mistä ei. Kuitenkin alkupään(-99) gen1:stä tainnut enemmän pultit irtoilla.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
Tarkistin tänään omasta pyörästä nuo ja laitoin lukitteella kiinni, MUTTA, yksi jousta kiristävä pultti katkesi sinne tornin sisään, vain kanta jäi hylsyyn. Tietääkö kukaan saako näitä torneja ja pultteja ostettua erikseen Suzukilta, ja onko kalliita?? Voisko noita pultteja korvata jollain pulttiliikkeen tuotteella? Ajattelin uusia samalla kaikki, ku toinenki tuntu kiristäessä oudolle. Jos noita osia jollai ylim. ni saa tarjota tänne tai o44-32363o8!! Pitää vissiin seuraavat kiristää vähä iisimmin...
Saa ostaa erikseen, tsekkaa momentti oikein niin ei pitäisi katkeilla. Hihasta heittäisin 10nm, mutta tarkista. Ei kyllä tarvi vaihtaa kuin se katkennut, pultti joko on tai ei ehjä.
Jos et mistään löydä tai on kova kiire niin laitan tulemaan postissa tai voit noutaa Porista. Ei ollut montaa euroa kappale.
Kaikki pultit veke ja lukitetta ja sitten momenttiin.
nämä siis GEN 2
Ps. otappa pieni teräväkärkinen puuruuvi ja veivaa sen kanssa se katkennut pesästä pois..
Edited By Ekoteko on 1368298937
Jos et mistään löydä tai on kova kiire niin laitan tulemaan postissa tai voit noutaa Porista. Ei ollut montaa euroa kappale.
Kaikki pultit veke ja lukitetta ja sitten momenttiin.
nämä siis GEN 2
Ps. otappa pieni teräväkärkinen puuruuvi ja veivaa sen kanssa se katkennut pesästä pois..
Edited By Ekoteko on 1368298937
..ankka on elävä todiste siitä, että uiminen ei tee hyvää vartalolle..
CR 125R, TZR, SV 650S, K0, K9, L0
kuntofillari YZ400F
TEAM CAMPARI
CR 125R, TZR, SV 650S, K0, K9, L0
kuntofillari YZ400F
TEAM CAMPARI