e-hyväksytyt putkisto busalle.

Juttua eri putkistoista sekä teline/laukku yhdistelmistä busassa
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Tähän topikkiin vois keräillä kaikki e-hyväksytyt sliparit ja putkistot Gen1 ja Gen2:lle.

Laita tiedot oheiseen tyyliin:

Gen 1 Yoshimura Japan TRI OVAL e1 0489 sliparit
Gen 2 Yoshimura Japan TRI OVAL e1 0489 sliparit
Gen 2 Yoshimura R-77J Slip-on SSH509S77C1
Gen 2 Yoshimura Oval Cone Slipon
Gen 2 Akrapovic Slipon S-S13SO2-HRC, S-S13SO2-HRT
Gen 2 Akrapovic Racing open twin S-S13R2-RC/1, S-S13R2-RT/1
Gen 2 Leo Vince Factory EvoII full-system
Gen 2 Micron gp sport 6SACMSRS79, 6SACMSLS79
Gen 2 Laser Stealth Slip-on e13 9622 Homologated 76.2004
Gen 2 Devil Rocket slip-on Gen2 e13*97/24*2006/120/9/111/2B*0303*06




Edited By RHead on 1337844832
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
blackbusa
Viestit: 542
Liittynyt: 03 Huhti 2009, 19:09
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja blackbusa »

Gen 2 Micron gp sport 6SACMSRS79, 6SACMSLS79



Edited By blackbusa on 1335086786
Avatar
busapilotti
Viestit: 90
Liittynyt: 24 Loka 2009, 12:38
Paikkakunta: hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busapilotti »

Gen 1 Yoshimura Japan TRI OVAL e1 0486 sliparit,oli tullu näppäily virhe,tuo on tosiaan se e1 0486 joka on päätyyn stanssattu,



Edited By busapilotti on 1335352952
Avatar
Juhama
Viestit: 101
Liittynyt: 20 Syys 2009, 11:09

Viesti Kirjoittaja Juhama »

Mitkä desibeliarvot/millä kierroksilla muuten gen1 ja gen2 tyyppikilvissä lukee?
Ex: Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Avatar
busapilotti
Viestit: 90
Liittynyt: 24 Loka 2009, 12:38
Paikkakunta: hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busapilotti »

gen 1 k5 95db 4900rpm
Avatar
buslake
Viestit: 179
Liittynyt: 05 Marras 2009, 20:10
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja buslake »

Gen II K8 91db 4750.
Pärtsäripappa Kela racing club
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Gen1 Yoshimura Tri Oval e1 0486

Varmaan sama mitä Busapilotti tarkoitti.
kaikkonen___
Viestit: 57
Liittynyt: 02 Syys 2010, 17:22

Viesti Kirjoittaja kaikkonen___ »

mikäs e-leima busan putkessa ny sit pitää olla?
SMR
Avatar
b-ossi
Viestit: 65
Liittynyt: 12 Marras 2010, 13:20
Paikkakunta: Sotkamo

Viesti Kirjoittaja b-ossi »

kaikkonen___ kirjoitti:mikäs e-leima busan putkessa ny sit pitää olla?
Vakio gen 1 vaimennin e4 .
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

Gen2 Laser stealt
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

busapilotti kirjoitti:Gen 1 Yoshimura Japan TRI OVAL e1 0486 sliparit,oli tullu näppäily virhe,tuo on tosiaan se e1 0486 joka on päätyyn stanssattu,
E-hyväksytty GSX-R 1000 09-11, ei Busa...

http://shop.yoshimura-jp.com/en/product/syousai.php?id=779
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Löytyy samasta sivustosta myös gen1 busaan vastaava Tri Oval.
Googleen "hayabusa e1 0486" niin pitäisi löytyä.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Niinpäs näkyy. Seison korjattuna.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Juhama
Viestit: 101
Liittynyt: 20 Syys 2009, 11:09

Viesti Kirjoittaja Juhama »

Kysymys...Omassa pyörässä tällä hetkellä Yoshimura R-77 4-2-1 putkisto joka ei ole E-hyväksytty.Nyt noitten äänijuttujen suhteen alkaa vit...taa jos kilvet lähtee.Miettisin että pystyykö tuohon minun putkistoon vaihtamaan tuon pelkän vaimentimen eli sen pelkän bolt on vaimentimen että muu kokoputkisto säilyisi.Näitä putkia olen ajatellut...tietenkin vain toiselle puolelle?Tuossa räjäytyskuvassa huomaa kuinka pelkkä vaimennin on irroitettavissa...samoin myös minun R-77:ssa vaimennin on pelkästään jousilla kiinni.Mites riittääkö hengittävyys, kun suunniteltu että tulevat kummallekkin puolelle.Ite olen nyt ajellut killeri kiinni tuossa putkistossa kai tuo suht samanlain virtaa.Entä saanko muutoskatsastettua tuon vaikka on vain toisella puolella vaimennin...tuskin se katsastusmiestä kiinnostaa kunhan E-leimat vain on? Ideoita kokoajatukseen!!

GSX1300R HAYABUSA(08-11) SLIP-ON TRI-OVAL DUAL EXIT 2 SILENCERS

Taikka sitten sama homma näitten kanssa:
GSX1300R HAYABUSA(08-) SLIP-ON R-77J STAINLESS END / CARBON END




Edited By Juhama on 1337240355
Ex: Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Avatar
buslake
Viestit: 179
Liittynyt: 05 Marras 2009, 20:10
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja buslake »

K8:iin pitää olla E-hyväksytty K8 hayabusaan tyypitetty vaimennin eikä sitä katsasteta.Mikään muu ei kelpaa,jos tiukkapipoinen jeppe sattuu tsekkaamaan tien päällä.Lisäksi pitää olla hyväksyntä paperit mukana.
Pärtsäripappa Kela racing club
Vastaa Viestiin