LSR muualla ku meillä

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Heksa kirjoitti:Mp-messuilla käytiiin milelenkiintoinen keskustelu:
Eräs suht nopea bussi-kuski meinas huggerin auttavan
kenttä-ajoissa...
Sillä oli aika hyvät perustelutkin asian puolesta..
Mitäs mieltä muut?
Kerro nyt mitkä oli ne perustelut?
Ite en kyllä keksi miksi se olis parempi. Jos jotkut mittaukset sen todistaa, niin sitte uskon.
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

tenhulttio kirjoitti:
Heksa kirjoitti:Mp-messuilla käytiiin milelenkiintoinen keskustelu:
Eräs suht nopea bussi-kuski meinas huggerin auttavan
kenttä-ajoissa...
Sillä oli aika hyvät perustelutkin asian puolesta..
Mitäs mieltä muut?
Kerro nyt mitkä oli ne perustelut?
Ite en kyllä keksi miksi se olis parempi. Jos jotkut mittaukset sen todistaa, niin sitte uskon.
Ei siihen varmaan mitään tuulitunneli mittauksia oo olemassa...
Ku en tarkasti muista...
jotenkin ilma virtaa,pyörii erilailla takarenkaan edessä..
vähä samaa ku, jos katetaan takarengas piiloon...
Siksi asiaa täälläkin kyselin
SMR
Vastaa Viestiin