Titaanin pointti oliki tämä, eli porukan kesken, hyvin epävirallista. Jos sais jonkun sponsoroimaan öljypöntön tahi potun meukowia luokan parhaalle, jotain tämmöstä lisäämään mielenkiintoa.Titaani kirjoitti:"Eli en kannata lajiliitto ym moottoriliitto juttuja tähän lajiin, mutta jonkunlainen luokkajako voisi porukan kesken olla eri vehkeille, ehdotus kommentoitavaksi"
LSR muualla ku meillä
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Juu ihan kuskien määrittelemänä, ei mitään erillisiä porukoita.snuggles kirjoitti:Titaanin pointti oliki tämä, eli porukan kesken, hyvin epävirallista. Jos sais jonkun sponsoroimaan öljypöntön tahi potun meukowia luokan parhaalle, jotain tämmöstä lisäämään mielenkiintoa.Titaani kirjoitti:"Eli en kannata lajiliitto ym moottoriliitto juttuja tähän lajiin, mutta jonkunlainen luokkajako voisi porukan kesken olla eri vehkeille, ehdotus kommentoitavaksi"
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Jenkkien tarkoista säännöistä huolimatta juuri alkaneessa Texas mile tapahtumassa jo eka nurin, Billy Shoemaker, joka on jonkin sortin konkari nopeusajoissa. Kylkiluita poikki ym.
Tuloksista taasen, vaparibusalla ajettu 100m/s kerhoon, Karl Gunter 224.6mph / 361,46kmh
Tuloksista taasen, vaparibusalla ajettu 100m/s kerhoon, Karl Gunter 224.6mph / 361,46kmh
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Olikos nää kaatumiset tapahtunu jarrutusalueella, ainakin Shoemakerilla. Niil on paikoin kehnompia ratoja ku meillä, pinta muuttuu lähdöstä jarruun, ei hyvä.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
Tulee mielee, että olisko jo menty liian pitkälle aerodynaamisten ja muiden huippunopeuteen tähtäävien ratkaisuiden kanssa... Unohdettu turvallinen ajettavuus ja ohjattavuus sekä mahdollisesti jousitus. Jotain poikkeavaa sivutuulikomponenttia tai epätasaisuutta... Niin pelin hallinta menetetty. Nää vaan pohdintana taustoista tapahtuneisiin perehtymättä.
Toivon hartaasti ettei kotoisissa karkeloissa ala vahinkoja sattumaan. Ylenpalttisten tehohirviöiden rakentamisen yhteydessä mietittäs ajettavuutta ja hallittavuutta tilanteissa jotka eivät ole ideaalit. Juu tiedän oon tavallaan kukkahattu tällä saralla. Ei vaan oo mukava kun hyville ihmisille sattuu kohdalle sitä huonompaa hiihtokeliä.
Siinä mielessä kannatan jonkinlaista edes harrastajien keskenään sovittavista ja valvottavista turvallisuuteen tähtäävistä sekä sitä edistävistä pelisäännöistä toiminnassa ja rakenteissa... ???
Olipa vaikee selkoinen kirjoitelma hajatelmista...
-jari-
ps Kirjoitus ainoastaan mun kanta ei minkään ryhmittymän.
Toivon hartaasti ettei kotoisissa karkeloissa ala vahinkoja sattumaan. Ylenpalttisten tehohirviöiden rakentamisen yhteydessä mietittäs ajettavuutta ja hallittavuutta tilanteissa jotka eivät ole ideaalit. Juu tiedän oon tavallaan kukkahattu tällä saralla. Ei vaan oo mukava kun hyville ihmisille sattuu kohdalle sitä huonompaa hiihtokeliä.
Siinä mielessä kannatan jonkinlaista edes harrastajien keskenään sovittavista ja valvottavista turvallisuuteen tähtäävistä sekä sitä edistävistä pelisäännöistä toiminnassa ja rakenteissa... ???
Olipa vaikee selkoinen kirjoitelma hajatelmista...
-jari-
ps Kirjoitus ainoastaan mun kanta ei minkään ryhmittymän.
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Siä ku ruvetaan lähempänä 400:n nopeuksis liikkumaan niin väistämättä noi Jarin mainitsemat jutut varmaan korostuvat. Harrastepohjalla ku Härmässä vedetään niin voi tehojen ja nopeuden lisäysten huumassa jäädä muu osa eli jarrut ja alusta lähinnä jäädä maltillisempien nopeuksien asteelle, Toivottavasti ei.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Kyl se taitaa olla radan vika jenkeissä, ja tyypillisesti järjestäjätaho ei ota syytä niskoilleen. Tääl meil ei taida olla muutoksia tiedossa kenttien pintaan, silti aion ajaa eka vedot tunnustellen onko tuntuma niinko pitää.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Ja näin matalilla vehkeillä ei sitte kannata lähtee nopeusajoon, pieni pomppu kentäs ni siitä lähtee:
http://eatmyink.smugmug.com/Motorcy....=1&s=XL
http://eatmyink.smugmug.com/Motorcy....=1&s=XL
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Liika matala ei ole tarinoiden mukaan muutenkaan hyvä koska samojen tarinoiden mukaan generoi pyörrettä takarenkaalle ja pito heikkenee...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport