gen 2 ja vahvemmat kannenpultit
Hommasin dragrace.fi kaupasta vahvemmat kannenpultit ja nyt kun sain koneen levälleen niin eihän ne mahdu kannesta ja ryhmästä läpi.
Kestääkö gen 2 ryhmään porata isompaa reikää, jottei tule heikkoa kohtaa koneeseen?
Riittääkö seinämän paksuus..
Ketä suositteletta vantaan seudulla tekemään reikää/jengaa?
Onko Gen1 mallissa sama homma että isompaa reikää ja jengaa mottiin?
Kestääkö gen 2 ryhmään porata isompaa reikää, jottei tule heikkoa kohtaa koneeseen?
Riittääkö seinämän paksuus..
Ketä suositteletta vantaan seudulla tekemään reikää/jengaa?
Onko Gen1 mallissa sama homma että isompaa reikää ja jengaa mottiin?
KIVINIEMI kirjoitti:Hommasin dragrace.fi kaupasta vahvemmat kannenpultit ja nyt kun sain koneen levälleen niin eihän ne mahdu kannesta ja ryhmästä läpi.
Kestääkö gen 2 ryhmään porata isompaa reikää, jottei tule heikkoa kohtaa koneeseen?
Riittääkö seinämän paksuus..
Ketä suositteletta vantaan seudulla tekemään reikää/jengaa?
Onko Gen1 mallissa sama homma että isompaa reikää ja jengaa mottiin?
Vaihda siihen malliin joka sopii suoraan paikalleen
noi janämä
SMR
Tommoset kun Heksa linkkasi on itsellä käytössä. Oot varmaan ostanut M10 versiot? "Röhnö" nimimerkillä varustettu Rampe on tommoset muistaakseni Gen1 koneeseen sovittanu.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tai siis vakio on M10 kierteellä ja Rampella on joko M12 tahi 1/2" ,eli nämä jotka tarvii isommat reiät rymään ja kanteen:
http://www.dragrace.fi/product....id=8153
(gsxr kerkes jo)
Edited By snuggles on 1331560712
http://www.dragrace.fi/product....id=8153
(gsxr kerkes jo)
Edited By snuggles on 1331560712
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
tiivisteet on tilattu samassa yhteydessä pulttien kanssa.
oli vain kuvitelma että käy suoraan vanhoihin reikiin...
Pitää alkaa metsästämään firmaa joka tekee jengat kun ei tallilla ole siihen oikein sopivia varusteita.... no pora löytyy muttei pylväs mallia ja ei kovin montaa kertaa viitsisi harjoitella.
Onkos hyviä/edullisia tekijöitä tiedossa pk-seudulla
oli vain kuvitelma että käy suoraan vanhoihin reikiin...
Pitää alkaa metsästämään firmaa joka tekee jengat kun ei tallilla ole siihen oikein sopivia varusteita.... no pora löytyy muttei pylväs mallia ja ei kovin montaa kertaa viitsisi harjoitella.
Onkos hyviä/edullisia tekijöitä tiedossa pk-seudulla
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
SAMIN AUTOPAJAKIVINIEMI kirjoitti:tiivisteet on tilattu samassa yhteydessä pulttien kanssa.
oli vain kuvitelma että käy suoraan vanhoihin reikiin...
Pitää alkaa metsästämään firmaa joka tekee jengat kun ei tallilla ole siihen oikein sopivia varusteita.... no pora löytyy muttei pylväs mallia ja ei kovin montaa kertaa viitsisi harjoitella.
Onkos hyviä/edullisia tekijöitä tiedossa pk-seudulla
Sami Vittaniemi
Alaniementie 2
02970 ESPOO
Puh: 0500-777287
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Joo, ajatuskatkos, vakiot tosiaan M10 ja sitä isommat vaatii vähän sovitusta niinkuin fiksummat korjasikin.
Ja Samia voi kyllä suositella tähän(kin).
Ja Samia voi kyllä suositella tähän(kin).
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
http://aperaceparts.com/tech/cs1300stn.html
Mutterit olen vetänyt kuuteen kiloon liukasteen kera.
Mutterit olen vetänyt kuuteen kiloon liukasteen kera.
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh