Rockster kirjoitti:Jumalauta mikä laite. Ei ole mitään järkeä tuossa tehon määrässä. On se ahdettu vaan kova luu.
Busan turboprojekti alkaa Bike-lehden numerossa 7
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net
ysi-ärrä kirjoitti:Kävikös Rockster vetämässä Lappeessa? Ja jos niin paljon pääsit?
Kävin vetämässä. Himmaten 318. Voimaa olisi löytynyt, mutta kantin kanssa ongelmia. Se yllättävän paljon löi jännäkakkaa housuun ekat turbovedot.
Kaksi vetoa ehdin kiskaista ja sitten tärähti. Toisella vedolla jarrumerkillä löi jarrunesteet etujarrusta pihalle. Eli luistelin pyörän maaliin pelkällä takajarrulla. Jos vauhtia olisi ollut kymppi lisää, niin ei välttämättä olisi pysähtynyt. Nyt sain jäämään juuri ja juuri asfaltille.
Mutta voimasta se ei kiinni jää. Kuskista enemmänkin. Ja välityksiä pitää pidentää. 18/38 välityksillä 318 kmh kohdilla oli 6-vaihteella 10 500 rpm.
E: Niin ja taisi olla pito vähän heikkoa maaliviivalla. Johtuneeko pitkästä swingistä vai mistä, mutta jotain olis tehtävä.
Edited By Rockster on 1315077922
Kiekkamittarin mukaan? Eli jotain 9800-9900 oikeasti. Itse olen ajanut 18/38 välityksillä hieman isommalla takarenkaalla 355km/h ~10750rpm. Jengamittari näyttää tuolloin hiukan yli 11500. Ensi vuonna laitan 19/39.Rockster kirjoitti:Kävin vetämässä. Himmaten 318. Voimaa olisi löytynyt, mutta kantin kanssa ongelmia. Se yllättävän paljon löi jännäkakkaa housuun ekat turbovedot.ysi-ärrä kirjoitti:Kävikös Rockster vetämässä Lappeessa? Ja jos niin paljon pääsit?
Kaksi vetoa ehdin kiskaista ja sitten tärähti. Toisella vedolla jarrumerkillä löi jarrunesteet etujarrusta pihalle. Eli luistelin pyörän maaliin pelkällä takajarrulla. Jos vauhtia olisi ollut kymppi lisää, niin ei välttämättä olisi pysähtynyt. Nyt sain jäämään juuri ja juuri asfaltille.
Mutta voimasta se ei kiinni jää. Kuskista enemmänkin. Ja välityksiä pitää pidentää. 18/38 välityksillä 318 kmh kohdilla oli 6-vaihteella 10 500 rpm.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Aivan. Sehän valahtelee kyllä. Olisihan tuo kulkenut vielä, mutta hannasin. Kolmas veto olisi ollut kova sana, mutta ei viitsinyt ilman etujarrua enää mennä kiitoradalle.jarim kirjoitti:Kiekkamittarin mukaan? Eli jotain 9800-9900 oikeasti. Itse olen ajanut 18/38 välityksillä hieman isommalla takarenkaalla 355km/h ~10750rpm. Jengamittari näyttää tuolloin hiukan yli 11500. Ensi vuonna laitan 19/39.Rockster kirjoitti:Kävin vetämässä. Himmaten 318. Voimaa olisi löytynyt, mutta kantin kanssa ongelmia. Se yllättävän paljon löi jännäkakkaa housuun ekat turbovedot.ysi-ärrä kirjoitti:Kävikös Rockster vetämässä Lappeessa? Ja jos niin paljon pääsit?
Kaksi vetoa ehdin kiskaista ja sitten tärähti. Toisella vedolla jarrumerkillä löi jarrunesteet etujarrusta pihalle. Eli luistelin pyörän maaliin pelkällä takajarrulla. Jos vauhtia olisi ollut kymppi lisää, niin ei välttämättä olisi pysähtynyt. Nyt sain jäämään juuri ja juuri asfaltille.
Mutta voimasta se ei kiinni jää. Kuskista enemmänkin. Ja välityksiä pitää pidentää. 18/38 välityksillä 318 kmh kohdilla oli 6-vaihteella 10 500 rpm.
No jäipähän jotain sitte hampaankoloon ens kesää varten.
Joo ja kyllähän tuo itelläki on varmaan jännät housussa ku ens kesänä pääsee ekakertaa turbolla kentälle. Vaikka mulla oli yli 200hv takistehoinen tää ex busa ja tää nykyinen on paperilla vaan hieman yli 50hv takistehoiltaan äkäsempi ,niin kyllä vaan se ero tuolla kadulla on aivan kauhia(taitaa ollakki nuo paperihevoset ne äkäsimmät hevoset,heh).
Ja olikos sulla jo jarruilla teräspunosletkua?
Väleistä sen verran et itekki lähen eka kokeileen 18/38 kentälle.
Joo ja kyllähän tuo itelläki on varmaan jännät housussa ku ens kesänä pääsee ekakertaa turbolla kentälle. Vaikka mulla oli yli 200hv takistehoinen tää ex busa ja tää nykyinen on paperilla vaan hieman yli 50hv takistehoiltaan äkäsempi ,niin kyllä vaan se ero tuolla kadulla on aivan kauhia(taitaa ollakki nuo paperihevoset ne äkäsimmät hevoset,heh).
Ja olikos sulla jo jarruilla teräspunosletkua?
Väleistä sen verran et itekki lähen eka kokeileen 18/38 kentälle.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
ysi-ärrä kirjoitti:Eilen näytti tulevan uus bike-lehti ja siinähän oli hyvä juttu Rocksterin alkutaipaleesta lentokenttäajoista. Hyvää luettavaa. Kyllä siitä jutusta löytää niin itsensäkin alkuvaiheessa näistä nopeusajoista. Jännää oli ja on toki vieläki.
Mut enskesään.
Hyvä jos jaksoit lukea. Varsinaisesta turbotuksesta luvassa tarinaa samalla ajatuksella. Tosin julkaisuajankohdasta ei ole tarkkaa tietoa.
Edited By Rockster on 1315457198
Rockster kirjoitti:E: Niin ja taisi olla pito vähän heikkoa maaliviivalla. Johtuneeko pitkästä swingistä vai mistä, mutta jotain olis tehtävä.
Tuon takia jätän turbot yms virittelyt muille.. :laugh:
Aina pitää sitte tehdä/saada lisää.
Kun itsekkin kokeillu turboa niin parempi pysyä vakiossa niin ei käy liikaa kortin,lompakon ja rasvasten räpylöiden päälle. :p
Edited By Snowman on 1315461601
Juuri näin. Juttusarja siirtyy Motorradiin. 15.3. on käsittelyssä kaikki tähän asti tapahtunut turbotuksen kera. Nopeusajoläppää tulee tuonnempana.Raab kirjoitti:Vanha murunen tuli bongattua messuilla. On vaan perkeleen komia.
Kertomus näyttäs jatkuvan Motorradin seuraavassa numerossa joka ilmestyy kioskiin 15.3.