Haukut ja kehut - B-king

Kaikkea koskien B-King:iä,tekniikkaa,ajokokemuksia jne
Ryhmää moderoi : ksthb
74-1328530263

Viesti Kirjoittaja 74-1328530263 »

Uuden B-Kingin omistajan tuntemuksia näin nollan ajokilometrin jälkeen...

Ajokokemusta vajaat kymmenen vuotta, viimeajat pääasiassa isolla customilla ja isolla nakulla. B-Kingissä tykästyin lähinnä ulkonäköön, joka on minun silmääni niin älytön, että on jo kaunis. Kuitenkin olen vain tyytynyt ihastelemaan niitä kauempaa, kunnes joulun jälkeen jotain napsahti täysin ja tein isännän yllytyksellä täydellisen heräteostoksen: Kohtalaisen lähellä oli sopiva -09 B-king ja niinhän siinä kävi, että nyt tuo härpäke odottaa tallissa ajokauden alkua. Koeajosta ei näillä keleillä puhettakaan, ainoa varmistus oli, että jalat ylettyvät maahan :p

Olen kyllä lähdössä seuraavaan ajokauteen varsin nöyrällä mielellä ja B-mode tulee olemaan ensimmäiset kuukaudet ahkerassa käytössä. Muuten seurailen mielenkiinnolla tämän palstan asioita, liikaahan ei koskaan voi oppia :)
104-1211219405

Viesti Kirjoittaja 104-1211219405 »

tere tulemast joukkoomme hieno pyörä ja sen b-modin voi unohtaa :thumbup:
kaikkihan on kiinni kahvan asennosta :rocket
72-1328723194

Viesti Kirjoittaja 72-1328723194 »

veeässä kirjoitti:Hei.
Forumi kingien osalta aika hiljaisen oloinen, mutta koitetaan kysyä tähän viestiketjun perään jos vaikka jotain apua irtois;

Millainen peli B-King on hankintana, jos ajot on pääasiassa työmatkailua/kaupunkiajelua/vähän mutkateitä iltaisin ja kaupunkia viikonloppuisin.
Eli oikeammin haluan kai kysyä onko kingi kuinka näppärä (massastaan huolimatta) kaupunkiajossa, johon kai suurin osa ajoista painottuu.

Uuden fillarin vaihtoehdot kun ovat rajautuneet siten, että valinta tapahtuu kingin ja trumpan street triple R:n välillä. Kumpikaan tuskin huono pyörä, mutta kingi vaan on hienompi...mutta onko se sopiva...

Help...

???

Kyseiseen tarkoitukseen paras peli mitä oon kokeillut. Mutta kannattaa varoa, töistä kotiin meno saattaa venähtää! :thumbup: Kevyt kuskailla kaupungissa ja mutkateillä erittäin makoisa. Yhden kesän ajaneena ja kerran radalla käyneenä suosittelen vilpittömästi! :mosh:
66-1331487090

Viesti Kirjoittaja 66-1331487090 »

juu voin suositella minäkin vaimolla oli kingi ja ketterä oli käsitellä, ainakin busaan verrattuna (itellä neljäs busa meneillään) mut kyl tykättiin molemmat ja varmaan tulee vielä semmoinenkin hommattua takaisin! ei oikeen pahaa sanottavaa paitsi vakio putket???
115-1332420057

Viesti Kirjoittaja 115-1332420057 »

Jos jotakin kiinnostaa niin olis myynnissä yoshimura TRC hiilikuitu sliparit ( kuin uudet ) kun itse meinasin laittaa alakautta koko putkiston.
The Stick

Viesti Kirjoittaja The Stick »

Uusi B-king kuski ilmottautuu!! Pihaan pasahti musta k8 :cool:
blackbusa

Viesti Kirjoittaja blackbusa »

Mitäs takamatkustajat on pitäny kingin matkustus mukavuudesta? kehut ja moitteet :omituinen:
83-1337547545

Viesti Kirjoittaja 83-1337547545 »

B-King. Jaa-a.

Käväsin koeajamassa Kingin, kun vielä mietin että ottaisko Kingin vai Busan. Silloin alla oli vielä Bandit 1200S (ei vakio).

Kingi tuntui jotenkin lelulta, jolla ei tee oikein mitään.

Tuppee annoin enemmän kuin Suomen laki sallii :angry: . Kokeilin agressiivista ajoa ja ihan tavallista cruisailua ---> *Hmpm* Ei tullut mitään kummempia fiiliksiä (oliko lie odotukset liian korkealla?).

Mielestäni Kinkyä on hypetetty aivan liikaa. Oli pettymys.

Jos jotain hyvää pitää sanoa Kinkystä, niin iso plussa ilmavirran ohjaukseen, ei tuntunut lainkaan että olisi ajanut nakulla :p

Seuraava koeajokki olikin Busa, joka oli kaikkea ja vähän enemmänkin mitä olin uskaltanut toivoa. :cool:

Kuten arvata saattaa mihinkä valinta sittemmin kohdistui. :turbobusa:
Vastaa Viestiin