Mitä pitää huomioida kun gen2 turboon alkaa nostamaan painetta yli baarin ……?
Tämän hetken tilanne mopon koneessa on vakio pois lukien nostolevyä ja tiukempia kytkin jousia. Tehoja on nyt otettu ulos vähän alle 300 mutta ei sitä koskaan tunnu olevan tarpeeksi ja viellä on luntakin maassa eli aikaa tehdä muutoksia.
Tarviiko vaihtaa turbomännät esim Wössnerin männät
ja tarviikos viellä nostolevyä väliin?
Veivit ymmärtääkseni pitäisi kestää 350 lukemia vai onkos niilläkin vaihto edessä?
Venttiili puoli mietityttää kanssa, kun on foorumilla ollut puhetta ettei gen2 jouset kestä turbokäytössä.. elikkäs mitä suosittelette sinne vaihdettavaksi onkos tarpeeksi tiukka meneekö dragrace.fi sivulla venttiilin jousien jäykkyys miten?? sieltä löytyy 47#, 60#, 65# ja 70# onkos suurin luku kirein?
Riittääkö öljyn paine vai laitetaankos sinne tehokkaampi ratas
Kannen pultit tarkoitus vaihtaa kestävämpiin
Mitä muuta pitäisi viellä huomioida jottei kesällä tule yllätyksiä ja saisi koko kesän nauttia?
Kiviniemi
gen2 turbotus yli baariin - mikä pettää ja mitä kannattaa vaihtaa?
ahtimen koko määrittää hyvin pitkälle,onko reserviä tuotossa ja läpivirtauksessa,että kannattaako painetta nostaa,ilman että ahdin alkaa tulppaamaan ja silloin se rikkoo sieltä niin vakio,kuin viripalikankin..
tämä kokemuksen syvällä rintaäänellä.. :1087
tämä kokemuksen syvällä rintaäänellä.. :1087
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
Olisko nuo gen2 vakiojouset sen verran löysät että voi alkaa kellumaan kun painetta takana. Ja niiden kiristäminen taas käy titaaniventtiilien päälle, ainakin tuo 70lbs on aika tiukka jousi, korkeintaan 60lbs, jos sitäkään niille venoille. 47lbs taitaa olla jo virijousi gen2 venttiileille, gen1:lle ei oo. Toivottavasti joku asian kokeillut kommentoi.KIVINIEMI kirjoitti:Venttiili puoli mietityttää kanssa, kun on foorumilla ollut puhetta ettei gen2 jouset kestä turbokäytössä.. elikkäs mitä suosittelette sinne vaihdettavaksi onkos tarpeeksi tiukka meneekö dragrace.fi sivulla venttiilin jousien jäykkyys miten?? sieltä löytyy 47#, 60#, 65# ja 70# onkos suurin luku kirein?
Riittääkö öljyn paine vai laitetaankos sinne tehokkaampi ratas
Kannen pultit tarkoitus vaihtaa kestävämpiin
Mitä muuta pitäisi viellä huomioida jottei kesällä tule yllätyksiä ja saisi koko kesän nauttia?
Kiviniemi
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc