Mikäli oikein tulkitsin kakkosvideon vetoja niin Veke sijoittanee joululahjarahat uuteen takanakkiin
Kiitos videoista, vuodenaikaan sopivaa materiaalia
Ai saakeli ku näytti mukavalle nuo viteot. Tuntuu niin uskomattomalle ku täällä kahtoo ikkunasta ulos että joku voi jossainpäin suomea ajaa busalla nyt(tai pari päivää sitte) ja täällä on lunta ihan tarpeeksi talventuntuun( 20-30cm). Niin on tää Suomi kyllä iso maa .
Ja mukavasti nousi nopeudet tuossa viteolla :p
Ei siinä paljoo vauhtia tainnut olla, lienee käytetty speedo healeria että saa mittarin näyttään enemmän, maksimit lienee ollu siel 80 huitteilla. Veke saa sitte koeponnistaa kesällä valvotuissa olosuhteissa lukemat pöytään.
SMR kirjoitti:Ei siinä paljoo vauhtia tainnut olla, lienee käytetty speedo healeria että saa mittarin näyttään enemmän, maksimit lienee ollu siel 80 huitteilla. Veke saa sitte koeponnistaa kesällä valvotuissa olosuhteissa lukemat pöytään.
Sydäntalvea pidellessä projektit antaa odottaa, mutta jotain rakenteluun liittyvää kuitenkin. Joitakin osia pajotetaan perinteisellä ahjo-leka tyylillä ja toisaalta muutamia moottorin osia mittautettu DEA 3D mittalaitteella, tarkkuudella 0.001mm ,jos vielä rupuja jää niin saa olla.
Tiimin vaparibusien joukkoon tulossa vielä Snuggles ja sorsa, jahka tekniikka haalittu romuista kasaan. Hieman tiimin periaatteiden vastaista kun laittaa kaikki rahansa näihin virityksiin, mut toisaalta se ei ole onneksi paljoa.
SMR kirjoitti:Sydäntalvea pidellessä projektit antaa odottaa, mutta jotain rakenteluun liittyvää kuitenkin. Joitakin osia pajotetaan perinteisellä ahjo-leka tyylillä ja toisaalta muutamia moottorin osia mittautettu DEA 3D mittalaitteella, tarkkuudella 0.001mm ,jos vielä rupuja jää niin saa olla.
Tiimin vaparibusien joukkoon tulossa vielä Snuggles ja sorsa, jahka tekniikka haalittu romuista kasaan. Hieman tiimin periaatteiden vastaista kun laittaa kaikki rahansa näihin virityksiin, mut toisaalta se ei ole onneksi paljoa.
Mikä se sellanen harrastus on jos ei kaikki rahat mee... :p
...oli tiimi aika mukavasti edustettuna BomberMagazine -lehessä: Powerking Challenge 2011 -skabassa tais olla yli 1100cc vapariluokan kuuen kärjessä kolme äsämärräläistä
Ja olihan tuota oikein komia nähä oma nimi lehessä
nimim. se kuuentena oleva "pienen putjetin" 121.000 km ajettu K1 Busa, jolle uutta elämää rakennelthin syssyllä...ja tuloshan oli takarenkaalta194,6hv@9579rpm ja 159,2Nm@7290rpm
Aika verkkasta on talvi ollu, ei mitään kummempia uudistuksia. Keli olis jo taas kohillaan ajolenkille, mut ootetaan rauhas vielä. Jotain ketjujen ja jatkojen tilaamisia, muuten on puhalleltu muniin.