Morjens
Millaisia kokemuksia voorumilaisille on kertynyt HIGH-MOUNT -putkista ? Onko muilla valmistajilla kuin HMF :llä ?
Miten soveltuvat laukkujen kanssa ? Hyvinkö on takamatkustaja tarennut ? Full / half ?
Kiitoksia taasen....
Kokemuksia high-mount putkista ??
JakkeBusa kirjoitti:Morjens
Millaisia kokemuksia voorumilaisille on kertynyt HIGH-MOUNT -putkista ? Onko muilla valmistajilla kuin HMF :llä ?
Miten soveltuvat laukkujen kanssa ? Hyvinkö on takamatkustaja tarennut ? Full / half ?
Kiitoksia taasen....
Mulla oli nuot HMF Dual High Full System putkisto busassa viimekesän. Itse ainakin pidin niistä, HMF:issä on törkeen hienot soundit ja eipä kyytiläinenkään ole valitellut, että olisivat koipia lämmittäneet liikaa...kantsii laittaa hiilikuitupöntöt!
Tehoahan nuilla ei hirmusti saa, mutta HMF onkin tainnut keskittyä käyttöalueeseen ja alakierroksilla ne antaakin selkeesti paremman ajettavuuden vakioputkiin verrattuna. käppyrä
Jos sivulaukkutelineet koittaa laittaa, niin vaatii varmastikin telineiden modausta, siksi hankinkin pehmeet sivulaukut ja takapoksin...Hyvin niilläkin pärjää, viimekesänä kolmeviikkoo reissussa kakspäällä!
Juu ja alkuperäine takaloksu pitää modata...muuten ei mahdu paikoilleen...mutta ehdottomasti hieno putkisto, jonka hankkimiseksi pitää nähdä hiukka vaivaakin!!!
HMF
ex busat:
GSX1300RT K3 & GSX1300R K6
JakkeBusa kirjoitti:Dänks Hape kommentoinnista.
HMF :n kuvista sain sellaisen käsityksen, että tavallinen putkiteline saattaisi sopia ilman modauksiakin.
Mistä hankit ? HMF :n omilla sivuilla olen kyllä käynyt.
Mainitsit, että sulla OLI nuo putket ???
Mulla oli FiveStar putkitelineet ja net sw-motechin telineet... molempia ois pitänyt muokata ainakin takakiinnikkeiden osalta.
Itselleni tilasin suoraan HMF:n pajalta jenkeistä tuon putkiston.
Niin ja kovasti pidin putkistosta vaikkakin vaihtoi omistaja, mutta jotain uuttahan sitä on joka vuosi laitettava niin pysyy mielenkiinto vehkeeseen...
ex busat:
Jees ne oli Hapella ja joku vei ne silä lähestulkoon väkisin ..... oli tosi kiire saada irrotettua kun omistaja ruuvas samaanaikaan kiinni sen mitä ite oli saanut irti .... noh joo äänet on noissa käheet ja naapuritkin on lakanneet hymyilemästä ....JakkeBusa kirjoitti:Mainitsit, että sulla OLI nuo putket ???
Ja asennus oli kuulemman tuottanut jonniinverran harmaita haivenia.
Esa
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500