Sv:n vaimentimet busaan ??
Kiinnitys laippoihin voi käydä mutta ne korvakkeet jolla ne tulee jalkatappeihin kiinni ei välttämättä mätsää. Modausko mielessä?
Edit: nyt vasta hiffasin että viripöntöt lienee kyseessä? Ainakin Viperilla on eri mallit Busalle ja SV:lle, eli ei välttämäti käy.
Edited By jarim on 1142538239
Edit: nyt vasta hiffasin että viripöntöt lienee kyseessä? Ainakin Viperilla on eri mallit Busalle ja SV:lle, eli ei välttämäti käy.
Edited By jarim on 1142538239
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ainakin mulla meni Viperin pöntöillä laihalle alakierroksilla, varsinkin liikkeellelähdöissä meinasi sammua etc.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
Onko tosiaan toi säätäminen tarpeellista, kun vaihtaa vain vaimentimet ?. Päinvastaista juttua olen kyllä lukenut/kuullut eli ei kannata(=ole tarpeellista) säädättää...
Meikälle on tulossa Akran bolt-on:it(puoli kesää käytetyt); onko kokemusta vaatiiko noilla säätämisen ?. Muistaakseni ed. omistaja ei ainakaan sellaista ollut tehnyt...
Meikälle on tulossa Akran bolt-on:it(puoli kesää käytetyt); onko kokemusta vaatiiko noilla säätämisen ?. Muistaakseni ed. omistaja ei ainakaan sellaista ollut tehnyt...
Onhan meillä Turun lähistöllä Erkka Korpiaho Racing. Käytin itse huollattamassa Raision putkiissa.Poinas kirjoitti:OK, eli ei kun säätämään. Mitä kokemuksia Turun/lähialueen laitoksista, missä kannattaa kinneri käyttää ? Periaatteessa myös Tampere voisi olla OK, joten KX lienee yksi vaihtoehto ?
Osoite sinne on:
Erkka Korpiaho Hietanen bros
Tuotekatu 7
21200 RAISIO
p. 02-4319060
e-mail: hietanenbros@luukku.com
Marttilassa on ainoastaan penkki, Raisiossa ei.